Mobilt bredbånd og manglende forbindelse

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Har lige modtaget Mobilt bredbånd (stor) med "Huawei E398" USB modem. Jeg har indsat SIM kort. Har indtastet sim kode og fulgt vejledningen. Signalstyrke mæssigt modtager jeg ca. 2 ud af 4 "søjler", men kan dog ikke få forbindelse. Den skriver "noget lignende" Kan ikke oprette forbindelse - Vil du prøve igen, eller kontroller indstillinger"

Er der nogen der ved hvad der kan være galt. Mig eller signalet. Som sagt har jeg kun indtastet pinkoden og gjort som vejledningen siger ??

(Og jeg er ikke kommet på nettet med Mobilt bredbånd endnu - dette er fra alm. trådløst internettet i stuen [i] 

På forhånd Tak

Jens

2 Kommentarer

Hej Jens

Tak for dit indlæg :-)

Virker simkortet i en telefon?

Ellers vil jeg anbefale dig, at ringe til vores hotline. Det kan være der er gået noget galt ved oprettelsen, og det er i hvert fald et godt sted at starte, for at se om det kunne være modemet der var noget galt med :-)

Du kan finde kontaktoplysningerne her: http://go.tdc.dk/fkcrsb

Mvh Jens

TDC

Hej Jens

Jeg satte sim kortet i min tlf. Den bad om opsætningsoplysninger, og det sagde jeg nej til. For nu ikke at ændre alt for meget på det nye simkort. Men der er da noget forbindelse i simkortet.

Jeg har fulgt den vejledning, der var med 4G modemet. I flg denne skal man blot sætte simkortet i og taste pinkoden. Har blot valgt den første af 2 nævnte simkoder ??

Det mobile bredbånd står også og søger lidt, men melder så det der er beskrevet nedenfor.

Vh Jens  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P