Mobilt Bredbånd Netværkstilstand

Hej

Jeg står i den situation, at det er nødvendigt for mig at sætte mit mobile bredbånd til "Benyt KUN 3G" under "netværkstilstand". Men hver gang jeg lukker programmet, er den nulstillet til "Foretræk 3G".

Jeg blev tvunget til at opdatere til v. "Connect it 2.0.0.129 Upgraded".

5 Kommentarer

Forstår folk hvad jeg mener, eller skal jeg uddybe?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bobzbobz

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg nu kan.

Jeg forstår godt problematikken, men som jeg ser det, så "nulstiller" Connect It netværksindstillingerne hver gang du lukker programmet ned. Det er en funktion du er nød til at sætte, hver gang, ved opstart.

Fortsat rigtig god dag til dig og god weekend.

Hej Jesper

Tak for svaret, selvom det ikke er det jeg vil høre.

Det er da ikke særlig smart? Burde man ikke kunne oprette sin netværksprofil, og så gemme indstillingerne til den, så det ikke skal gøre hver eneste gang man starter programmet.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Bobzbobz

Jeg har over weekenden rodet lidt med mit eget Mobile Bredbånd. Jeg kan ej heller få det til, udelukkende, at "benyt KUN 3G". Hvorvidt det er en fejl, er jeg dig svar skyldig omkring. Dog tager jeg spørgsmål med til rette instans. Når jeg får et svar poster jeg det herinde. :-).

Hvis du har yderligere spørgsmål, høre jeg gladelig fra dig herinde igen.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Naturligvis bør Connect It huske dine indstillinger - alt andet er tåbeligt.

Jeg mener også der er for dårligt at Connect It vælger et langsommere netværk selv om der er et hurtigere til rådighed - måske fordi det lansommere net sender kraftigere??? Det er måske en god idé ved telefoni, men ved dataoverførsel må det altid være en fordel at benytte det hurtigste tilgængelige net.

Communicationsdelen af Connect It synes at være i orden men bruger siden er under al kritik. Efter min mening er Connect It rigtig dårlig software.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)