Mobilt bredbånd - månedligt forbrug

Jeg har "mobilt bredbånd stor" der tillader en trafik på 10GB pr. måned. Hvad betyder "pr. måned" ? 1. Fra den første til den første ? 2. De seneste 30 eller 31 dage ? 3. Fra abonnementstart til samme dato i den efterfølgende måned ? 4. En kombination ? 4. Andet ?

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har efterlyst et klart svar på samme spørgsmål - uden held. Jeg har en enkelt gang været ude for møde grænsen og kørte derfor med nedsat hastighed. Fra den følgende første kunne jeg igen køre med 'normal' hastighed. Jeg håber det hjælper lidt.

Nu vi er ved forbrug savner jeg oplysning om hvor mange data jeg har flyttet. Det er en information jeg synes skulle være tilgængelig under selvbetjeneing.

Det tyder jo på, at at svaret kunne være fra den første til den første. Man kan ikke udlede det logisk, men sansynligheden, for at det er svaret, er vokset ganske betydeligt.

Jeg har sendt en mail til TDC med samme spørgsmål, og fået det svar - at de vil besvare min forespørgsel om 10-12 arbejdsdage (over en halv måned !)

Peter

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Det månedlige forbrug beregnes ikke fra den første til den sidste i måneden, perioden går fra d 18. til d. 17. i næste måned. Jeg har selv et "Mobilt bredbånd stor" og en mobiltelefon med "1GB Data" begge abonnementer har samme til-fra dato.

hej langemand,

fik du nogensinde et svar fra tdc?jeg har lige netop ledt på tdcs sider uden held...

Hej Burora

Dette er et forum hvor kunder hjælper hinanden. Ring venligt til kundeservise, hvis du vil være sikker på et svar fra TDC.

Hej Aurora Det er fra den1. til den 1.. Altså pr kalendermåned. Jeg fik omsider svaret fra TDC's kundeservice. Langepeter
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LangePeter,

Tak for din tlbagemelding, nu fik jeg bekræftet det jeg hele tiden har troet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)