Mobilt bredbånd kan ikke længere oprette forbindelse.

• 0 kommentarer
Jeg har et trådløst modem fra Huawei (model Huawei E1752) som jeg normalt bruger sammen med min bærbar, som kører med Windows 7 Enterprise 32-bit. Dette har fungeret fint indtil igår, hvor jeg ved forsøg på at oprette forbindelse, får denne fejlmeddelelse:

"Forsøg på forbindelse mislykkedes. Kontrollér at indstillingerne er korrekte. Vil du prøve igen?"

Har søgt på diverse fora og læst hvad årsagen til dette kunne være, og synes efterhånden at jeg har prøvet alt hvad jeg har kunnet komme frem til. Bl.a. Opgradere dashboardet til USB modemmet, afinstallere Connect IT og geninstallere det, tjekke APN opsætningen, sørge for at Windows ikke er indstillet til at ringe op automatisk til en opkaldsforbindelse, etc. etc.

Det pudsige ved dette er, at jeg ikke har ændret på nogle indstillinger i Connect IT, på noget tidspunkt. Endvidere synes jeg ikke at fejlmeddelelsen giver en ret upræcis oplysning til hvad årsagen kunne være - indstillinger og indstillingsmuligheder er der jo mere end rigeligt af.

Håber at der er nogen derude der har et bud på hvad der kunne være sket.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

igår var netted til MobilData var nede i Jyland, det er nok det dit problem skyldes.

problemet skulle være løst ca kl 23 i går aftes.

Og jeg oplever det samme problem lige nu, og kan ikke se at der er en løsning i denne tråd - hvad var årsagen dengang og hvad var løsningen. Og sig ikke at Mobildata nettet var nede, da flere af mine kollegaer med samme modem og abb. intet problem har

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)