mobilt bredbånd---emailadresser

• Bruger
  • 16 kommentarer
havde tidligere bredbånd via fastnet og i den forbindelse 2 mailadresser,men efter at have fået tilsluttet mobilt bredbånd i stedet for den faste forbindelse, er den ene og den nyeste og mest brugte email adresse forsvundet sammen med mails, som jeg gerne ville have bevaret..er det muligt at finde den igen ..begge kørte på samme login, som jeg også bruger i dag..er der nogen der kan hjælpe ? 

og det mobile bredbånd var lovet at ville køre med 4GB, hvilket det ikke gør ..kun  3 GB, men de siger på TDC, at det er fordi, jeg bor lige på kanten af de gode / dårlige signaler , men at man arbejder på sagen..men man kan næsten nå at strikke en trøje, mens man venter på billedet skifter..skal man bare have tålmodighed og venet på at TDC forbedrer sender/ modtager forhold?..siger på forhånd ..at jeg er ikke den bedste edb ørn..hilsen bented

2 Kommentarer

Hej Bented

øv - Du er desværre for sent ude. Du burde have kontaktet tdc, før dit bredbånd blev lukket. Prøv at læse denne tråd: /t5/Bredb%C3%A5nd/Mail-mobilt-bredb%C3%A5nd/m-p/74095#M10675

Hvis du vil have den mailadresse igen, har duen change hvis du venter et ½ år. I det halve år er der ikke andre der kan bruge den, idet den er spærret af hensyn til dig. Hvis du efter et ½ år er heldig at være den første der søger om at få den, kan du oprette et basic abb. til 29 kr. om måneden.

Derfor er du nød til at kontakte tdc, hvis du ønsker en mailkonto til dit mobile bredbånd, eller du kan oprette en gratis mailkonto på Google.

Hej Maja

Tak for dit svar...efter at have læst dine oplysninger ..tror jeg, at jeg vil oprette mailadresse på Google, som jeg også arbejder på.. de mails jeg stadigvæk har liggende på den gamle mail er nemlig fra dengang, jeg havde basis abn..så jeg vil flytte dem...

kunne godt have ønsket at man havde oplyst det fra TDC side ved oprettelse af mobilt bredbånd..

så tak for din hjælp..og god weekend

hilsen Bented

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)