Mobilt bredbånd Connect it


Jeg oplever meget ofte ikke at kunne tilslutte. I tilfælde hvor jeg har forsøgt 5-6 gange har jeg ringet til 80808020 en gang blev jeg bedt om at få ombyttet modem, hvilket TDC butikken ikke kunne, men klarede det på anden vis. Næste gang jeg ikke fik forbindelse efter mange forsøg ringede jeg igen og bad om at tale med en tekniker, der blev sagt et øjeblik hvorefter jeg fik beskeden at jeg skulle henvende mig til sælgeren af min PC fordi det var MICROSOFTS STYRESYSTEM der var grunden.

Det troede jeg dog ikke på.

Jeg forsøgte da at tilslutte igen HURRA det lykkedes.

Hvad er grunden til at det skal være som at vinde i lotteriet for at bruge bredbåndet???

 

ingetoft

1 Kommentar

Hej ingetoft

Velkommen til TDC-forum.

Ja det må du sørme nok spørge om. Jeg syntes godt nok det ikke kun er bredbåndet. Jeg syns det er frustrerende hvis jeg tror jeg har gjort en ting rigtigt og så går der alligevel ged idet.

Men det er rigtigt som du skriver. Noget kan løses ved at begynde forfra eller slå alt strømmen fra i ½ minut og så starte op igen.

Mit svar er: Jeg tror at der klumper i strømmen. Blinkende humørikon

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)