Mobilt bredbånd abbonement "outdated"

Hej allesammen!

Jeg har et abbonement til mit mobile bredbånd (3G netværk) jeg betaler 300 kr. om måneden og har 10 GB forbrug og kun 7.2 m/bit hastighed.

hvordan skifter jeg til et nyere abbonement med 30 GB og 15 m/bit hastighed???

Mange tak for hjælpen på forhånd! [i]

4 Kommentarer

Hej Den_Blå

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et forsigtigt bud.

Et 3G-netværk? Er det ikke en konkurent til TDC? Hvis det det er det vil jeg anbefale dig at kontakte dit 3G-netværk. Tager jeg fejl og du eventuelt betaler til TDC for dit mobilebredbånd, er du velkommen til at skrive igen.

Hej MajaH!

Jeg har købt et abbonement ved TDC med mobilt bredbånd (3G netværk) men det er lidt gammelt så der er kommet nye abbonementer hvor man kan få meget mere for det jeg betaler for.

Så det jeg ville høre om var om man kunne "fornye sit abbonement" til et af de nye?

Du skulle gerne automatisk være blevet konverteret, omend det ikke er sikkert dit modem kan køre med den høje hastighed. Jeg vil anbefale dig at ringe til TDC på 80808010 og tage en snak med deres kundeservice.

@Den_Blå - Så blev jeg også klogere.Blinkende humørikon
@nmq - Velkommen til dig også.

Dejligt du tog dig tid til at hjælpe med et svar - Tak for hjælpen. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)