Svar

Mobilt bredbånd

Hej

Jeg har et næsten nyt mobilt bredbånd, som pludselig ikke virker mere.

Jeg installerede det for 2 uger siden uden problemer, og det virkede fint, men nu melder Connect it pludselig ”Ingen tjeneste” (vi har 3 andre TDC mobiler der virker fint).

Jeg har forsøgt at installere på en anden pc, men samme problem
Jeg har forsøgt på 2 lokationer (Valby og Vallensbæk), men samme problem
Jeg har opdateret firmware og software som beskrevet på TDC hjemmeside, men samme problem
Jeg har opgraderet til nyeste Connect it version (fra Connect it), men samme problem

PS.: Der har tidligere været et 3 modem på computeren. I TDC butikken forklarede de, at det nok var en god ide at fjerne alt 3 software. Så det har jeg også gjort.

Teknisk setup:
PS: HP Pavilion dv7
OS: Vista – UAC deaktiveret, Connect it installeret som administrator
Modem: Huawei E1550

Pls. Hjælp - det er til min svigerfar på 82

icon

Bedste svar af altbop 31 marts 2011, 23:03

Hej Martin

Takker for rådet - det virkede.

I TDC butikken fandt de ud af, at abonnementet var blevet lukket. Der var ikke nogen forklaring på hvorfpr, men jeg fik et nyt SIM kort, og nu virker det.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej altbop

Tak for dit indlæg.

Det lyder til at du har tjekket, alt det du kan. 

Det kan stadig være enten modemet eller simkortet som fejler. Derfor vil jeg bede dig, tage modemet med i en TDC butik. Så vil de fejlsøge på begge. 

Du finder den nærmeste butik her:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_butik_find

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin

Takker for rådet - det virkede.

I TDC butikken fandt de ud af, at abonnementet var blevet lukket. Der var ikke nogen forklaring på hvorfpr, men jeg fik et nyt SIM kort, og nu virker det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)