mobilt bredbånd

• nne
  • 0 kommentarer
hej

jeg har fået home trio og i forbindelse med dette fik jeg tilbud på mobilt bredbånd til 49 kr mdr. til 1 Mbit. ok jeg vidste hvad jeg gik ind til. jeg har nemlig haft mobiltbredbånd hos 3 i 3 år til højeste hastighed. Jeg synes det er ok til at hente mail men ikke til at surfe på nettet. og slet ikke til at downloade f.eks. 1 musikfil.

det tager nemlig 1 time at downloade. ok ringer til tdc vil gerne øge hastighed alligevel. vi går til næste trin. hvor længe er en musikfil (den samme) om at downloade... 1 time altså er der intet hentet ved at skifte til en højrer hastighed. surfing på nettet, tja selv deres egne hjemmesider tager 5 min.

det handler nok om tidspunkterne for brug af internettet kan svaret været. men det tror jeg ikke jeg har brugt forskellige tidspunkter også natten.

er egentlig glad for tdc men det er som om dette mobile bredbånd ikke helt står mål med jeres hensigt.

venligst nne[i]

3 Kommentarer

hej igen

glemte at fortælle at jeg heller ikke kan komme til at skrive disse indlæg da de aldrig når at komme frem derfor lånt en pc med ordentlig bredbånd til at kunne gøre dette hej igen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil gætte på at problemet skyldes at du ikke har særlig god signalstyrke på dit trødløse bredbånd.

signal styrke kan variere fra udbyder til udbyder, der kan også være forskæld hvis du bare flytter dig en meter.

så jeg vil råde dig til at se på TDCs dæknings kort.

http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_help_mob_daek&id=13038

Du skal dog huske at tenke på at det er en teoretisk model og de faktiske forhold kan væreiere på grund af lokale forhold som træer og bygninger med mere.

Hej tak for svar men det jeg forsøger at anke er at jeg har haft mobilt bredbånd før uden den langsommelighed fra samme sted og samme pc er så svaret er ikke gangbart. hvordan kan det være at når man går fra lav hastighed til mellemhastighed at der ingen ændring sker andet end en højere regning? er hastigheden sat op det kan jeg ikke kontrollerer for ved at teste hastigheden viser den slet ikke udsving og samtidig står der at man ikke kan teste trådløse hastigheder???? stadig med andet selskab i tankerne som godt kunne registrere hastighed på den trådløse er det uforståeligt. venligst nne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)