Mobilsamtale gprs

• fac
  • 0 kommentarer
På min aktuelle regning er anført to linier som følger:

den 7 dec. - kl. 16:58 - internet gprs - opkald til 0 - pris 5,86 kr

den 7 dec. - kl. 16:58 - internet gprs - opkald til 0 - pris 0,11 kr

Jeg har en htc smartfon, men anvender ikke internet bevist! Anmoder engang imellem om aktuel vejrudsigt.

For mig at se, skal jeg betale for noget, som jeg ikke får noget af til gendgæld!

Eller har i en bedre forklaring?

Med venlig hilsen

fac

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, fac.

for at kunne give dig et svar på om det er noget du skal betale bliver jeg nød til at vide hvilket abonnement du har.

TDC Bredbånd

Med venlig hilsen

fac

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Fac.

Jeg skulle måske have skrevet det lidt tydligere,

hvilket mobil abonnement har du på den mobil telefon du får regning på.

På regning fremgår ikke noget abonement type!

Jeg er privat bruger som har konto no. 205151814.

Gik over til brebåndsforbindelse (Internet + telefoni) i 2009

med venlig hilsen

fac

Omdømme 3

Hej, Fac,

Jeg kan se vi taler forbi hinaden,

Grunden til at jeg spørg er at alle smart phones som standart går på internettet selvom at du ikke har åbnet din browerser, det har derfor ikke noget at gøre med om du har Bredbånd eller noget i den stil.

GPRS er mobil data, for exempel har jeg mixMedia, hvilket betyder at jeg har gratis 1 gigabyte som jeg kan bruge på det hurtige mobile datanet(3g) når jeg så her brukt det har jeg stadig fri internet på mobilen men med en begrenste hastid hed på 64kbs.

Der for skal jeg vide hvilket abonnement du har på din mobil telefon så jeg kan se om du har gratis datatrefik og der for skal ringen til TDC eller om det kan passe at du skal betale for mobil date og jeg der for skal fortælle dig hvordan du slår det fra i din telefon så du på næste regning ikke skal betale for noget som du ikke bruger.

Jeg er jo ikke ansat ved TDC, men bare en tdc kunde som er god til at hjælpe, så jeg kan ikke se udaf dit Kundenr hvilket abonnement du har

Jeg taler med TDC!

Tak for hjælpen indtil hvidere!

Med venlig hilsen

fac

På min oktober kvartals regning udgør "internet gprs" 25% af midt samlede forbrug.

Jeg vil derfor gene have hjælp til at ændre opsætningen af min htc TyTn II, så jeg undgår denne omkostning.

Med venlig hilsen

fac

Omdømme 3

Hej,

du skal åbne programmet Comm Manager.

Tryk start >> programmer >> Comm Manager.

der skal du så klikke på Dataforbindelse.

så skulle du gerne have slået mobildata fra.

du kan eventuelt se i din manual kapitel 10

http://dl4.htc.com/web_materials/Manual/HTC_TyTN_II/HTC_TytnII_Danish_Manual.pdf

Jeg kan godt finde feltet "dataforbindelse" men feltet er musegrå og reagerer ikke på pegepinden berøring!!!

Kan det være fordi, at jeg har deaktiveret "dataforbindelse"?

Med venlig hilsen

fac

Omdømme 3

Så vidt jeg her fårstået er den kanp til at slå dataforbindelse til og fra.

men du kan jo prøve at se afsnit 10 i din maunal, og der står andre måder.

Mange tak for hjælpen.

Jeg håber at hjælpen bliver synlig, på kommende fakturaer

Med venlig hilsen

fac

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$