Mobilregning/specifikationen

Hej Forum

Når jeg kigger på specifikationen over min mobilregning  står der hver dag :

GPRS INET TRAFIK? Hvad betyder det, har det noget at gøre med, at jeg har en iphone?

De fleste dage koster det ikke noget, men pludselig en dag koster det 32 kr.

Jeg skal lige sige, at jeg ikke går på nettet på min iphone, så det er ikke mig selv, der laver al den trafik.

Jeg håber I kan hjælpe mig med et svar.

Hilsen Jogi

4 Kommentarer

hmm der foregår noget muldent, for det samme sker på vores 5 mobil abb, desuden blir vi osse takseret for sms til nr.1208 til 70 kr stykket uden at ane hvad det er og TDC kan ikke forklare det..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kylipiro

Kan se du har lavet en anden tråd, hvor du skriver om det samme.

Jeg forstår dig - det var ikke for at rette på dig. Bare at jeg har haft travlt og ikke fået svaret denne. Men har nu svaret den anden og vi undersøger. Håber vi finder en løsning meget hurtigt, så du kan få svar på hvad der sker.

Jeg vender ikke tilbage til denne tråd, men svarer på den anden. Vil du have mig til at flytte denne op hvor den anden tråd ligger?

Hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kylipiro

Så har jeg svar til dig:

Der kan findes kontakt oplysninger til den indholdsudbyder der bruger 1208, på tdc.dk.  

Du kan altså via tdc.dk finde kontakt oplysninger til indholdsudbydere, i dette tilfælde Aspiro, på denne side:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=11091

Jeg beklager, at du ikke har fået dette svar, da du henvendte dig. Jeg har sendt besked om, at vi skal understrege, hvor vi kan finde disse oplysninger ud til alle.

Hvis du ikke mener at have sendt disse sms, skal du henvende dig til kundeservice.

Men, jeg ser frem til, at høre, om dette er løsning for dig? Håber at høre fra dig igen her på forum.

Nu har jeg blot svaret dig på denne tråd. Du har nævnt problemet andre steder. Jeg ser om jeg kan finde dem igen og sætter link ind til denne tråd, du må også gerne være behjælpelig med samme, aht, andre brugere Glad humørikon

Hilsen

hej patrick

tak for hjælpen og den tid du har brugt på det.

jeg HAR ringet til kundeservice de gange jeg har været udsat for det, først venter man 30 min. på at komme igennem og så får man  skyld for at det må være mine egne børn jeg ikke kan stole på, for det kan ikke være anderledes end at der ER blevet sendt sms til 1208 til 70 kr pr.stk.

bebrejder på ingen måde dig selvom det måske kan lyde sån, men er bare træt af den måde man blir behandlet på som trofast mange årig abbonent.

orker ikke at kæmpe med dem, og flytter INTERNET, TV, FASTNET OG 5 MOBIL ABB.  når jeg har fundet et alternativ.

men du skal ha tak for hjælpen

vh preben

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)