Mobilregning


Jeg kan stadig ikke se min regning på mine mobiltelefoner under selvbetjening - det har jeg kunnet tidligere - hvofor ?

4 Kommentarer

Hej jaaberg

Velkommen til TDC-forum.

Prøv at følge med i denne tråd. /t5/Mit-TDC/Hvorfor-er-mobilsamtaler-ikke-blevet-registreret-p%C3%A5-quot-midt/td-p/16937, hvis Angelina ikke kommer med en løsning, skriver du bare her igen.

TDC erkender fejl i systemet for nogle mobil abonnementer, som forventes afhjulpet i løbet af januar måned. I følge TDC notat på forsiden af TDC Forum.

Med venlig hilsen  Glad humørikonfac

Hej fac

Vil du være sød at markere accepteret svar ud for din egen løsning, så kan andre se at tråden er løst.

Forventes løst af TDC i januar 2011

Med venlig hilsen Glad humørikon fac

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)