mobilnet problemer på Sydsjælland

Hejsa

Jeg vil gerne vide om der er problemer med det mobile net på sydsjælland..

Har prøvet at sende nogle SMSér men hvergang får jeg afvide at beskeden ikke er blevet sendt;0( 

Mvh

Romse

7 Kommentarer

Samme problemer her.

glk

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg bor i Nordsjælland og har nøjagtig samme poblem.

Venlig hilsen Birgit

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste;0) 

Dianalund her... osse problemer... hvis den overhovedet sender sms'er, sender den samme sms mellem 10 og 23 gange :-(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Har stået med problemet i dag, men her til aften lader der ikke til at være nogle problemer.

Mit problem er heldigvis gået i sig selv igen og jeg fandt ud af at den faktisk, nogen gange, sendte min besked og andre gange ikke.. 

Ret surt ..

Det er rart det har hjulpet hos dig vi har stadig problemer i nordsjælland hvis ikke vi bruger en telefon med mægtig god antenne-måtte købe- ny samtaler faldt ud, sms blev ikke sendt og somme tider ikke net overhovedet. problemerne startede først på sommeren 2011 og da jeg blev træt af at forklare det var et nyere problem og de sagde at masten var ok så opgav jeg og undersøgte på tænk hvilken antenne der var bedst. med denne virker det men somme tider falder net dog ud generelt for flere selskaber heroppe. Utroligt at nordsjælland er udkantdanmark som en medarbejder sagde.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)