Mobildata-periode

I sidste måned, den 28. november, fik jeg at vide, at jeg havde forbrugt alle 15GB mobildata (det man hos TDC kalder UBEGRÆNSET???) på min iPhone.. ok, vildt nok??

Jeg går ud fra, at dette er mellem f.eks. 20.-20. i en måned, eller fra 14.-13. som det eks. er hos Telenor (fik jeg oplyst) - men hvornår ER denne periode fra og til hos TDC?

Hvis jeg, som jeg mistænker, har forbrugt 15GB på 1 uge, er dette ikke til min store overraskelse, da jeg arbejder prof. med min iPhone, så er 15GB  i hvert tilfælde ikke nok til os, derfor flytter vi nu også til anden udbyder fra 2012.

Min iPhone er stort set ubrugelig med den nedsatte hastighed, og det er lidt pinligt at sidde ude hos kunder og ikke engang kunne modtage en mail før efter 10 min. i nogle tilfælde.

Så mobildata-perioden går fra...? any takers?

PS: Når man arbejder prof. med sin iPhone som jeg eks. gør i mediebranchen, er de 15GB helt ude af propertioner... man farer land og rige rundt, og bruger sin mobil kontra ekstra mobil bredbåndsmodem (hvor cap'en er mindre, og priserne dyrere), og så er 15GB trafik bare nada når du arbejder med FTPer, store grafiske filer og tegninger...

Måske man skal følge lidt med tiden hos TDC erhverv, og ikke kun sørge for at erhvervskunderne betaler for billigere og bedre abonnementer til privatkunderne, men også selv får tildelt en del af de gode services og priser.

Vores omkostning alene på erhvervstelefoni (på 2 abonnementer) falder næsten kr. 4.500,- pr. kvartal blot ved at skifte udbyder??? Det er jo i sig selv horribelt.

Det er endnu mere vildt, at man som privatkunde kan få 1800 min. tale, fri sms, fri mms og 15GB data til kr. 280,- om måneden hos en alternativ udbyder, men som erhvervskunde skal betale over det dobbelte. Hvem betaler for hvem i sidste ende?

2 Kommentarer

Hej.

Perioden hos Tdc går fra den 13 til 12 i måneden.

MVH Henrik.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AgentFrandsen

Abonnementsperioden varier, jeg tror der er 3 forskellige intervaller, så jeg vil umiddelbart henvise dig til vores Kundeservice, hvis du er i tvivl.

Men ellers bør du kunne se din regningsperiode, på den sidste regning du har betalt.

Du kan finde kontaktinformationen til Kundeservice her:

www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$