Svar

Mobildæknings problemer i landområderne i Nordjylland

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen!

Ja som i kan læse op overskriften har jeg problemer med min mobil i landområderne i det nordjyske. Og jeg har desværre oplevet at være uden mobil i 30 min til 1½ time pga signal svigt og jeg har prøvet at skifte mobiltelefon ved at sætte simkortet over i en anden uden held, og jeg er rigtig ked af at skulle brokke mig alt for meget over det, men i dette tilfælde er det desværre nødvendigt.

Jeg bor på landet og er mange gange nødt til at gå ud af huset for at få ordentlig forbindelse til at ringe/modtage opkald, hvilket godt kan være noget koldt hvis det blæser meget eller det regner.

Jeg ved ikke om TDC er klar over problemet med signalet eller om der er noget der kan gøres ved det, for jeg har prøvet med andre selskaber i min mobil (sony ericsson x10 mini pro) og der er ingen problemer med signalet. (Telia/Callme Telenor/CBB og 3) alle de operatøre har god dækning i mit område også 3 som jo roamer på TDC's netværk

Hvad kan der gøres ved mit problem??

Håber i kan hjælpe mig

icon

Bedste svar af Martin12 19 november 2010, 13:16

Hej jutfin

Mange tak for dit indlæg.

Jeg har undersøgt mobildækningen i dit område. Pga. af lange afstande til mobilmasterne og et bakket terræn, bliver der desværre skabt nogle huller i dækningen.

På nuværende tidspunkt, er der ikke nogen planer om udvidelse af mobildækningen i området.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jutfin

Mange tak for dit indlæg.

Jeg har undersøgt mobildækningen i dit område. Pga. af lange afstande til mobilmasterne og et bakket terræn, bliver der desværre skabt nogle huller i dækningen.

På nuværende tidspunkt, er der ikke nogen planer om udvidelse af mobildækningen i området.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Martin!

Tak for din tilbage melding på dette indlæg.

Jeg har selv undersøgt sagen nærmere efter jeg har skrevet indlæget her og jeg er kommet frem til samme svar som du har givet mig.

Men du må da give mig ret i at det ser lidt mærkeligt ud at Telia, Telenor og 3 har bedre dækning i landområderne end TDC har.

Men lad det nu ligge og lad os håbe på det bliver bedre med tiden :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Jytfin

Jeg kan godt forstå, du undrer dig. Det er dog ikke det generelle billede.

Telenor og 3 har nemlig også deres egne mobilmaster, og det kan derfor forekomme, at de har bedre dækning end TDC i nogle områder.

Men vi udbygger selvfølgelig løbende vores net, så vi lige præcis løbende bliver bedre.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Omdømme 2

Hej igen Martin

Jeg ved godt de har deres eget netværk og at de kan have bedre dækning i udkantsdanmark, det undrer mig bare at der er så stor forskel på dækningen at man med den ene operatør har fuld knald på signalet og med den anden ingenting.

Men igen sådan vil det jo altid være :-)

Vil bare sige mange tusinde tak for dit svar

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P