Mobildækning på Stevns

Hej. Bor ved Magleby på Stevns hvor der for nogle år siden blev sat ny mast op.Det gav os umiddelbart en bedre dækning.Lige før jul 2011  kunne  vi lige pludselig se på telefonen at der var 3G         dækning,men telefonerne kunne ikke modtage signal.Jeg  satte simkort i en gl tlf den kunne godt modtage signal og virke.Dette har nu stået på 3 Weekender fra fredag eftemiddag til mandag hvor vi kke har kunne bruge vores mobiltelefoner.Har ringet flere gange til TDC men ingen service i weekenden ,får den besked at  de folk der skal tage sig af det sidder i Rumænien,jeg  kan ringe mandag

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Råmosen

Jeg har lige talt med vores mobilafdeling, for at høre en status på problemet du oplever, og de bekræfter at mobilmasten er ude af drift.

Han turde ikke give en tidshorisont på nuværende tidspunkt, da de endnu ikke har lokaliseret fejlen.

Vh.

Rasmus - TDC

Rart det er mandag og at have signal tilbage. Min kone er arbejdsmæssigt meget afhængig af at kunne kommes i kontakt med. Denne weekend har kostet hende en vagt i hjemmeplejen. Kan ikke forstå hvorfor fejlen kommer i weekends og ikke i hverdage.?

Hvor er du en HELDIG mand... du har mobildækning.

Det har jeg IKKE herude på Helgenæs, og har ikke haft det meget længe.

Har fået at vide fra TDC at det er helt rigtigt at jeg ingen mobildækning har, dette skyldes at den mast jeg er koblet op på vender NORD / SYD, og jeg bor mod ØST.

Jeg kan IKKE få oplyst hvornår der sker noget, men sjovt nok havde vi ingen problemer for ca. 1 år siden.

Har sendt flere klager på hjemmesiden og får også svar fra deres KLAGEKOORDINATOR (dejlig titel) om at der ikke er udsigter til at der sker noget herude  - hurra TDC - er nødt til at ha' fastnet for at kan tale med ungerne og venner og familie

Nu er der da heldigvis gang i noget fra Borgmesteren i Syddjurs og Bent Hansen fra Regionsrådet. De vil henvende sig til Ole Sohn - men tvivler nu på der sker noget som helst....................

Hørte også på P4 er man kan gå inde på DRdk./p4 og sætte en pil på kortet hvor der ingen dækning er..........

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)