Svar

Mobilbredbånd

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har for ca. 4 uger siden købt mobilbredbånd til min iPad - og det virker fint.

Jeg kan bare ikke finde oplysninger på mit abonnement inde på selvbetjening.

Hvis jeg vil tilknytte abonnementet til MitTDC vil I sende en SMS ?

Det dur jo ikke rigtig til iPAD'en.

Hvad skal jeg gøre?

mvh

Søren

icon

Bedste svar af Patrick11 9 august 2011, 10:30

Hej Søren / skand

Jeg ved ikke hvad det rigtige er at gøre, men jeg har stået med samme udfordring. Og der løste jeg det, ved at flytte mit sim - kort over i en mobil telefon.

Også tilknyttede jeg - hvorefter jeg flyttede tilbage til iPad. Har du mulighed for det? Hvis du ikke selv har iPhone, så kan det være du kender en, hvor du kan låne iPhone og ordne det?

Hilsen

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Søren / skand

Jeg ved ikke hvad det rigtige er at gøre, men jeg har stået med samme udfordring. Og der løste jeg det, ved at flytte mit sim - kort over i en mobil telefon.

Også tilknyttede jeg - hvorefter jeg flyttede tilbage til iPad. Har du mulighed for det? Hvis du ikke selv har iPhone, så kan det være du kender en, hvor du kan låne iPhone og ordne det?

Hilsen

Hej Patrick

Tak for dit svar/løsning.

Det var nu osse den løsning jeg brugte som du beskriver, men er det ikke en lidt "kluntet" løsning - burde TDC ikke udtænke en lidt smartere?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jamen - hvad?

Selv TDC kan ikke få apple til at indføre sms på iPad Glad humørikon

Læste i øvrigt forleden, at Apple nu har flere penge end den amerikanske stat. Hvis det er rigtigt, så er TDC jo miniput i den sammenhæng.

Det du oplever, er jo at der pludselig åbner sig en helt ny verden ved at du kan bruge en computer KUN til at gå på internettet. Også går der altid lige lidt tid, inden "halen" kommer med og der bliver udviklet systemer som fungerer med dette. Og i mellemtiden må man så være lidt kreativ.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P