Svar

Mobil Sverige

• LRJ
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg kan ikke bruge min mobiltelefon i Sverige på telias net. får besked ingen adgang til netværk. Har lige opgraderet mit tdc abonnement. Virkede fint sidste år, men var for dyrt. Min svigerfars click abonnement virker fint. Det er kun telia der har dækning hvor vi bor.

icon

Bedste svar af Nyuu 3 september 2011, 14:28

Ja så er det mest fornuftige nok at du ringer til TDC på 80 80 80 20 og spørger dem, så vidt jeg kan finde frem til, burde din telefon med det pågældende abonnement kunne ringe fra Telias net i Sverige, men omvendt kan der også være spærringer i abonnementet.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Er det kun internettet der ikke virker?

Eller kan du heller ikke ringe fra Sverige?

Jeg kan ikke ringe fra sverige over telias net. den skriver ingen adgang til netværket. svigerfars virker ok. han har kun alm. tdc abonnement. mit hedder nordic tror jeg nok.

med venlig hilsen

LRJ

Omdømme 1

Et almindeligt TDC abonnement kan godt ringe fra udlandet, f.eks. fra Sverige via Telias net, men en almindelig taletidstelefon kan normalt ikke ringe fra udlandet. Du skriver "Nordic" men det siger mig ikke umiddelbart noget, kan du undersøge hvilket abonnement du helt præcist har?

hej

Mit abonnement hedder home europe. fik at vide det virkede overalt. Kan godt bruge tele2´s net, men de har ikke dækning hvor jeg bor. her er kun dækning med telia.

med venlig hilsen

Lars Jespersen

Omdømme 1

Ja så er det mest fornuftige nok at du ringer til TDC på 80 80 80 20 og spørger dem, så vidt jeg kan finde frem til, burde din telefon med det pågældende abonnement kunne ringe fra Telias net i Sverige, men omvendt kan der også være spærringer i abonnementet.

Hej

Tak for din hjælp - Jeg ringer til tdc når jeg er et sted med dækning fra anden udbyder

med venlig hilsen

LRJ God Weekend

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)