Mobil ingen netvæk efter skift til TDC


Hejsa

 

Håber der er en der kan hjælpe. VOres numre er flyttet fra 3 til TDC i dag. Jeg har skiftet simkort. Men den vil ikke virke.

Forsøgte at søge netværk manuelt - når jeg vil vælge et netvæk siger den jeg ikke kan - og præv igen senere. Er afhængig af min mobil nu. Så håber ´der er en der kan hjælpe hurtigt.

 

Mvh

Kristine

1 Kommentar

Hej Kristine,

Mange tak for dit indlæg.

Jeg kan se det er et par dage siden at du skrev dit indlæg så jeg håber du har løst det på nuværende tidspunkt.
Skulle det ikke være tilfældet så vil jeg her liste et par af mulighederne op for dig:

- Mobilen kan være simlåst ved 3
   - Så burde det være rigeligt at kontakte 3 og få denne låst op.
- Mobilen er en Iphone
   - Så kan det være nødvendigt at få den låst op via Itunes.
- Der er gået fejl i flytnigen af mobil nummeret og det ikke er blevet aktiveret af os endnu.
   - Tag endelig kontakt til vores kundeservice, hvorefter vi kan få det løst hurtigst muligt.

Jeg håber dette kan være dig behjælpelig.

Hilsen
Michael

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)