Mobil: htc incredible s... kan ikke sende sms

Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig jeg har købt den her telefon men nu gider den ikke sende smser men den kan godt modtage smser og opkald og jeg kan også godt opkalde selv men det eneste problem er kun at jeg ikke kan sende smser [i] og det er irriterende [i] så please hjælp mig så hurtigt så muligt [i] [i] [i][i] men jeg er kun lige blevet TDC kunde og har haft et andet selskab før med det andet kort men har nu TDC sim kort i nu men vær' sød og skriv tilbage.... Men send mig en mail til : khh.mig@gmail.com og giv mig svar der [i]

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej miss96,

Tillykke med din nye telefon!

Først og fremmest, så ville jeg prøve at slukke helt for telefonen, vente 30 sekunder, og så tænde for den igen. Det løser langt de fleste problemer. 

Hvis det ikke hjælper, så tag lige et kig på vores opsætningsvejledninger her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?dogtag=p_help_mob_ops - jeg ved ikke hvilken telefon du har, så jeg kan ikke være mere specifik. 

Hvis alt andet fejler, så synes jeg du skal tage fat i vores mobilafdeling. Du kan se hvordan du nemmest kommer i kontakt med dem her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_mob

Hilsen Ulf

MIN MOBIL ER EN HTC INCREDIBLE S Meget glad humørikon Glad humørikon jeg har prøvet og slukke den og det hele Meget glad humørikon men gør det stadig  Trist humørikon og jeg har også haft gendannet den men det hjalp heller ikke......

og tak for svaret !!!! Glad humørikon Meget glad humørikon har du/i andre foreslag ??? Glad humørikon

MVH

Miss96 Overrasket humørikon Meget glad humørikon

Hvis du ikke har modtage nolge sms eller mms så vil jeg gå ned i en tdc butik og få dem til at hjælpe dig.

hilsen Hejberg

hvis du ikke kan sende gå ned i en butik..

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

lige et lille tip fra en mobilnørd.

hvis man har problemer med at sende en sms/mms så send den til sig selv, på den måde kan man finde ud af om enheden er sat rigtigt op.

det der kan være problemet er smscentralen den har det med at forsvinde på visse telefoner, hvorfor ved jeg ikke.

men her er nummeret til beskedcentralen: +45 40 39 09 99.

nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvor det nummer skal indtastes på en android da jeg ikke lige sidder i nærheden af min Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)