Mobil-dækning

Jeg har i dag modtaget tilbud om mobilt bredbånd. Det kunne da være interessant, men der er store problemer med dækningen på mobiltelefon, hvor jeg bor. Det vil så være dert samme med mobilt bredbånd. Kan man evt. få oplyst, hvornår tdc har tænkt sig at gøre noget ved det?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Tjek dit område på dette dækningskort.

http://tdc.dk/element.php?dogtag=s_help_mobil_dkort

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

et andet svar ville være,

har du problemer med signal med din telefon, og den også køre med TDC, så der sansynligvis være problemer med signal med mobilbredbånd.

på det dækningskort, som FN har linket, kan du jo også se, hvorhøj hastighee det forventes at du kan få i dit område. men du skal huske det er baseret på en teoretisk model, den kan der for variere, og vil derfor muligvis ikke afspegle de korekte forhold i nætop dit område.

Kortet viser op til 0,2 MB, virkeligheden er, at der er dækning i både syd- og nordenden af huset, men ikke andre steder indendørs.

Der er flere i området med tilsvarende problemer. Det pudsige er, at min kones teliaabonnement fungerer fint.

Der er åbenbart ikke planer om forbedring hos tdc, så et skifte bliver nok aktuelt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"Det pudsige er, at min kones teliaabonnement fungerer fint."

Telia kører på et andet net. TDC, Telmore og M1 kører på samme net.

Uagtet at der enkelte steder er andre ydbydere der dækker bedre, så har TDC generelt den største og bedste dækning af alle.

Mvh FN ;-)

Det er jo dejligt med god dækning - for alle de andre. Overrasket humørikon(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)