mobil bredbåndsdækning i 4560 vig

• 0 kommentarer
- har sommerhus på vej 9, og her kan jeg kun få forbindelse til "høvemasten" (gsm 900) - og det er jo ikke verdens hurtige !

- på "mastedatabasen.dk" ser jeg til min glæde, at tdc planlægger umts fra "høvemasten" - så spørgsmålet er: hvem ved - eller hvor kan man se, hvornår umts kommer i drift ?

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har også sommerhus på de kanter, og jeg har haft gevaldige problemer med mobil bredbånd. Efter ca 1 års kamp med TDC fik jeg endelig fat en medarbejder der gad interessere sig for problemet. GSM signalerne er meget kraftige så kommunikationsprogrammet vælder GSM selv om der er et fint 3G signal. Løsningen er at fortælle Connect It at den kun må køre 3G. Det skal du gøre hvergang du starter programmet. Det er en simpel løsning. jeg håber den hjælper dig.

- mange tak, men det har jeg prøvet - men så kan den slet ikke finde signal !

- jeg har søgt overalt på tdc's hjemmeside for at finde svar på hvornår umts kommer i drift fra "høvemasten" - ligesom jeg også har forsøgt at finde en "tdc" mailadresse, hvor jeg kan stille spørgsmålet.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jeg 'bor' ca. 1 km fra masten ved genbrugsstationen, og så vidt jeg kan se er Vej 9 lidt længere væk, men der må da blive omtrent dobbelt så langt til Høve, der jo så til gengæld ligger højt.

Til orientering har jeg ingen problemer efter jeg begyndte at tvinge Connect It til at køre 3G, og ja, det er næsten umuligt at få noget fornuftigt ud af TDC.

- tak igen.

- det er nok fordi vej 9 ligger i  et "hul" - derfor kan jeg ikke fange masten i hønsinge !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)