mobil bredbånd

jeg har fået tdc mobil bredbånd men ikke nogen nøgle med jeg bruge min 3 mobilbredbånds nøgle med tdckortede i 

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej myggien

Jeg forstår desværre ikke helt dit spørgsmål, du skal ikke bruge en "nøgle" men et simkort, som gerne skulle have været med da du modtog dit mobile bredbånd.

Her er et link til hvordan du indstallerer på pc.

Se link:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32470

Her kan du se hvordan du sætter simkortet i.

Se link:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_mb_gig

hilsen Bente

jeg mangler et modem fra tdc men har et modem fra 3 så vil vide om jeg kan finde connet it og installer også bruge det sim kort fra tdc i mit modem fra 3 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej myggien

Jeg tror ikke du kan installere Connect IT på 3´s modem, men det tør jeg dog ikke sige med sikkerhed.

Men der er vel allerede noget software til at styre det modem?

I så fald skal du sætte det op til følgende:

Profil navn: TDC
APN: internet
Access/dial-up number: *99# (ikke nødvendigt på ConnectIT)

Både User name (Brugernavn) og Password (Adgangskode) skal være tomme.

Jeg tror som sagt ikke du kan installere Connect IT, men du er velkommen til at tage et kig på denne side, hvor der findes opdateringer til de enkelte modemer, men jeg vil ikke garantere for at det virker:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20011

Jeg håber det kan hjælpe dig :-)

Vh.

Rasmus - TDC

hej rabo 

jeg har fået låst modem op så det kan køre tdc simkort men den vil stadivæk ikke logge på selvom den er næsten fuld signal 

Omdømme 2

Har du også været inde i opsætningen af modemet, og ændre det til TDC's netværk?

Opsætning:

Profil navn: TDC
APN: internet
Access/dial-up number: *99# (ikke nødvendigt på ConnectIT)

Både User name (Brugernavn) og Password (Adgangskode) skal være tomme.

Ellers vil jeg foreslå dig at kontakte vores Hotline, og få set efter, at alt står korrekt i vores systemer, men det er som sagt vigtigt, at du får modemet rettet til ovenstående opsætning.

/Rasmus

ja hvornår er det hotline har åben da jeg arbejder fra 9 til 16,30 og er det samme nummer når det er erhvere for jeg kan ikke rigtig finde det sted jeg skal rette det i 

Omdømme 2

Vores Hotline er åben 10-16 i weekender og helligdage, men vi vil ikke kunne hjælpe dig med at rette opsætningen, da vi ikke ved hvordan softwaren fra 3 ser ud.

Men jeg faldt over denne tråd, hvor Jørgen B. lyder til at have været i gennem samme problemstilling, så prøv at skrive der, og hør om han kan forklare hvordan han rettede opsætningen:

/t5/Telefoni-og-mobil/Dial-up-Number-PPP-User-Name-PPP-Password-for-mobilt-bredb%C3%A5nd/m-p/116000

/Rasmus

takker for hjælpen ind til vidre 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)