Mobil abb. og upload hastighed

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hvor fremgår det på TDC.dk, hvilken upload hastighed der medfølger de forskellige mobil abb. med data på?

Når jeg laver en speedtest, med speedtest app'et på min Iphone, kan jeg på intet tidspunkt tvinge den over 0.05 mbit/s upload, mens download ligger oppe omkring 6 - 7 mbit/s, hvilket er max for, hvad telefonen kan håndtere i downstream.

Er lidt træt af at det skal tage en uendelighed, at uploade billeder fra telefonen via. 3G, når man både har data og dækning.

1 Kommentar

Hej Tengu

Tak for dit indlæg.

Der er ikke forskel på hastigheden på vores forskellige mobilabonnementer. Det man tilkøber er et højere loft på den mængde datatrafik, man kan foretage. Derfor fremgår det simpelthen ikke.

Jeg kan godt forstå det er frustrerende, hvis du oplever meget langsom hastighed. Hastigheden på vores mobildata er op til 15 megabit download og op til 1 megabit upload. Dette er dog 'op til' hastigheder, og den hastighed, man i praksis oplever er ofte lavere.

Hvorfor lige præcis din upload hastighed er så lav, er der en tilpas lang liste af potentielle årsager til, at det desværre ville være ren spekulation at gisne om hvorfor.

Hilsen Niels

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P