MMS virker ikke på iPhone 4

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Der har været nogle mobildatenetværksfejl som har gjort at mms ikke virker

"Der er problemer med data-netværket vest for Storebælt. Det kan påvirke mms og Mobilt Bredbånd. TDC arbejder på at løse problemet hurtigst muligt."

Hvis du vil holde øje med driftforstyrrelser kan jeg anbefale at du kigger på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Nu har det ikke virket i 3 dage. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Det ved jeg, der har været meget store problemer med TDC's mms server og data netværk, men vi må da håbe de snart får løst problemet

Sjovt nok så har jeg lige prøvet med de gamle indstillinger. Og der kunne jeg sende mms, men ikke modtage.

Omdømme 2

min indstilling ser sådan ud:

APN: MMS

MMSC: 192.168.241.114:8002

Mms-proxy: 194.182.251.15

Maks. str. på mms-besked: 300000

Gal humørikonHvor længe skal man vente på at kunen sende mms, plus modtage mms på iPhone 4? Det er bare så smadderirriterende !! Håber det snart fungerer igen.

Omdømme 2

Jeg ved ikke om jeg er heldig eller bare lidt genial Meget glad humørikon

Men jeg har leget lidt med opsætningen på min iPhone 4 og har fundet frem til denne som virker fint hos mig

APN: mms

MMSC: 002">002" target="_blank" rel="nofollow noreferrer">http://mmsc.tdc.dk:8002

MMS-proxy: 194.182.251.15:8080

Maks str: 300000

Overrasket humørikonMeget glad humørikonHej jytfin

Du kan roligt betragte dig selv som lidt genial. Tak - det virkede.............herligt. Tak igen for svaret du geniale menneske ;o)

Omdømme 2

Hej Wamimi Meget glad humørikon

Det var da så lidt, det eneste jeg gjorde var at nulstille indstillingen til netværket og wupti så virkede det Meget glad humørikon

Mange tak for de rosende ord ;o)

Tak, den fik jeg så også lige glæde af.

John.

Omdømme 2

Glæder mig i kan mms'e nu her op til jul Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P