MMS og gamle telefoner

Jeg har modtaget en mms på min telefon, men min telefon er så lowtech at den ikke kan vise dem.

Så var det jeg tænkte at jeg ville gå på TDC og se den, men den tjeneste der giver mulighed for at se MMS online, siger at jeg skal indtaste mit telefon nr. og den kode jeg har modtaget med MMS'en.

Jeg har bare ikke modtaget nogen kode med MMS'en. Det kunne selvfølgeligt hænge sammen med at mit telefon selskab er telmore, men telmore er jo ejet af TDC, så jeg håber at der er en mulighed alligevel.

For at gøre det overskueligt, har jeg altså modtaget følgende.

"Beskeden kan ikke vises her"

Afsender:4501

Beskedcentral:+4540390999

Sendt: (dato og tid.)

Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre?

Jack

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja du skal bruge Telmores online "MMS viser". det kan godt ske at telmore er ejet af TDC men det er i sig selv ikke TDC.

så det giver kun mening at bruge Telmores servicer du kan jo heller ikke bruge TDC Play.

Hej, jeg sidder med samme noejagtigt det samme problem. Har ogsaa proevet TDC's online mms visning, men har ingen kode heller. Saa, hvis du har fundet et sted at se den vil jeg meget gerne hoere hvor? Kunne ikke finde "Telmores Mms visning" paa deres hjemmeside.

Vh. camilla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P