MitTDC Iphone 4S

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Jeg har en Iphone4S, og når jeg er hjemme, og den er på nettet via Wi-Fi, så kan jeg ikke komme på Mit TDC, den viser lige start billedet, og så forsvinder den. Slår jeg Wi-Fi fra, så er der ingen problemer. Er der andre der har dette problem, og kender nogen løsningen ?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hey,

Det kunne tyde på at du bruger et login der kun SIM validerer.

Prøv evt. at logge på udenom dit WiFi, og så log af igen, log ind med dit selvbetjeningslogin, og bed app'en om at huske denne bruger. 

Prøv at se om du så kan komme på via dit WiFi.

Hej

Tak for dit forslag, men desværre så hjalp det ikke. Er der ander ider/muligheder ?

Omdømme 1

Det ser ud til at der er flere der oplever samme problem, skal nok lige prøve at undersøge sagen, og se om der er kommet nogle løsninger.

Du kan evt. prøve at geninstallere App'en, da det som regel løser mange af den slags problemer. Men hvis du gør det, mister du de playlister du har oprettet på din telefon.

Tak for hurtigt svar - Det er forsøgt, men også uden held

Omdømme 1

Jeg undersøger problemet lidt nærmere, skal nok vende tilbage hvis jeg finder ud af noget.

Har du tjekket at app'en er opdateret?

Ja det vil jeg mene jeg har, den kommer op automatisk hvis der er en opdatering ikke ? Jeg tænkte på, skal jeg acceptere andre brugere ? På min egen Iphone virker Mit TDC, men ikke på min kones, hun bruger samme login, er det evt et problem ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)