Mit TDC virker pludselig ikke.. ?

Har brugt tv muligheden på mit TDC i et stykke tid uden problemer. Nu hopper den pludselig tilbage til min iPad's hovedmenu, efter at have 'tænkt' lidt. Har prøvet at lukke helt ned, og at logge af - og på igen. Hjalp ikke. Nettet fungerer fint. Er på med andre applikationer. Hvad kan jeg gøre? 

18 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Moyenda.

velkommen til TDC Forum.

Prøv at hold 'Home'-knappen inde på din iPad, indtil der kommer en popup med sidste anvendte apps op, nede i bunde af skærm.

Nu skal du holde fingeren på TDC Appet og trykke på 'minusset' på Mit TDC-appet. Efter du har gjort det, tryk på 'Home'-knappen igen, og prøv at launche Mit TDC-appet igen.

Hmm. Der kommer ikke nogle sidst anvendte apps op i bunden af min iPad, når jeg holder home-knappen inde.... Det er en 2-er. Anden løsning mulig? m:h. Berit

Og nu går der helt ged i den. Blev utålmodig og slettede min Mit TDC app. Tænkte, at jeg ville hente den igen. Men den findes ikke til Ipad på Itunes??? Hvad sker der?

Aha, Mathias - nu fandt jeg ud af hvordan jeg får "sidst anvendte" frem. Man trykker to gange! :-) Har trykket på minuset - men har nu det problem, at jeg har slettet min app - og ikke kan få den ind igen. Hvis du kan hjælpe mig med det, er du en sand helt! M.h. Berit

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen.

Mit TDC er kun et iPhone app, så du skal hente det til iPhone på din iPad igen.
Så kan du altid forstørre nede i højre hjørne, inde i appen. Glad humørikon
Hej igen Mathias. Mange tak for den oplysning. Jeg har hentet igen. Men det virker stadig ikke. Måske er der en generel fejl? Vil prøve at ringe til TDC i dag. Nu har jeg geninstalleret mange gange - uden at det er blevet løst. Den tænker lidt - og smutter så tilbage til forsiden. Appen er der, kan åbnes, men når jeg vil åbne TV - sker det....

Har nøjagtigt samme problem. Andre dele af "Mit TDC! app'en virker fint. Men når man vælger TV, skriver den lige et kort øjeblik "Henter indhold" og så dør app'en. Det virkede i går formiddag.

Har forsøgt at ringe til TDC, men opgiver at vente i køen ...

har samme problem, det virkede i går men idag dør app når man vil vælge tv... det er sikkert endnu et problem med tdcs indiske it leverandører.... det sku skidt

Snakkede med tekniker hos TDC i dag. Blev enige om, at der er en fejl på app'en (efter diverse tests). Han lovede at gå videre med sagen og kunne pt blot råde mig - os - til med jævne mellemrum at geninstallere, så reparationen bliver fanget.... 

det er noget sludder jeg har kørt med den version af appen siden før jul hvor det har kørt uden problemer men lige pludselig bliver alle enheder smidt af så snart man vipper om til tv delen

Omdømme 2

@moyenda Hvis det er appet den er gal med og det er noget de kan fixe, vil der bare komme en programopdatering, som du kan hente i App store eller Google Market. Så det ville være..tjaah..spild af tid, at geninstallere, for at se om der ændringer.

Hvilke enheder bruger i? iPad 1,2,3, iPhone, Android..osv?

Hvornår bliver i smidt af? Lige når i trykker på TV i Mit TDC hovedmenu, eller er det når man er under TV guiden og vælger 'Se TV'?

hej... det er både forsøgt på ipad 2 og den nyeste nye ipad samt en iphone 4s og iphone 5... fuldstændig samme hændelse... tdc appen loader fint og vil godt afspille musik (play) men så snart man går over på tv og den begynder at loade tv guide lukker appen umiddelbart ned

Hej..... Jeg tilslutter mig rækken af brugere hvis TDC Play tv virkede igår - og idag lukker app ned efter få sekunders tv kiggeri. Jeg har brugt den service i mere end et halvt år og der har ofte været periodiske problemer. Hver gang har jeg mailet til TDC, har sjældent fået et svar, men efterfølgende har det igen virket! Dog har jeg aldrig tidligere oplevet, at app lukker ned, som det sker i øjeblikket! Jeg har en iPad 3

Bare til info:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=6#id=171902693

Tak allesammen, for fin afklaring Glad humørikon håber så at app'en snart er fix'et... Mh. Berit (Moyenda)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Billen

Fantastisks fin information, thoms up.Meget glad humørikon

hilsen Bente

ha ha tja app'en er det i hvert fald ikke efter som den er samme version som den har været de sidste mange md og iøvrigt ikke er blevet opdateret på mine apparater... så den er nok gal et andet sted men det er self lettest at skyde skylden på app'en

jeg har nøjagtigt samme problem, jeg har brugt app til TV tidligere uden problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)