Svar

Mit tdc virker ikke på Ipad 3 efter opgradering

Hej

Efter jeg har opgraderet min ipad til ios 6 kan jeg ikke bruge Mit tdc app.

Når jeg klikker på appen åbner den Mit tdc startbilledet, men så lukker appen ned igen efter 1-2 sekunder.

Jeg har prøvet at slette og geninstallere appen 5-10 gange uden at det har hjulpet. Jeg har også prøvet at gendanne ipad flere gange også uden resultat.

Nogen der kan hjælpe med dette problem.

På forhånd tak

icon

Bedste svar af spinksen 26 januar 2013, 14:25

Det jeg gjorde var:

Geninstallér Mit TDC app’en

Gå til Indstillinger – Anonymitet – Fotos –  og slå Mit TDC App’en på ”0”

Start App’en (nu får du pop-up’en ” Bruger nægtede adgang - Brugeren har nægtet programadgangen til deres medie.")

Tast ok, App’en starter, sig ok til at tilslutte Homedisk, log dig ind osv.

Gå til Indstillinger – Anonymitet – Fotos –  og slå Mit TDC App’en på ”1”

Så virker den igen hos mig (iPhone 5)

Tak til Rasmus fra TDC for input til løsningen J

Se original

16 Kommentarer

Jeg har nøjagtig samme problem.

Præcis samme problem jeg har med min Iphone 4S - Jeg har spurgt i en TDC butik, men de kunne ikke hjælpe

Jeg har problemer med børnenes Ipad1 som når man vil se tv lukker ned hver gang der har kørt live signal i 5 sec, og de er jo ikke opdatere da de ikke kan køre ios6, må være en TDC fejl.

Jeg har nu indkredset fejlen til at det kun er på HomeBox3 jeg oplever fejlen.

Problemet er det samme på min datters iPad3 når hun er opkoblet på mit WiFi og vil på MitTdc.

Min og hendes iPad fungerer fint under hendes HomeBox ADSL og i et sommerhus med HomeBox ADSL hvor vi også har testet.

Prøv at slå cookies til Eller os at det må måbende et andet vindue. 

Min er lige begyndt på den samme irriterende ting, og det har ellers virket upåklageligt indtil nu, og jeg har ingen ændringer eller opdateringer foretaget for nyligt.

Samme problem med min iPad 2. Er det ikke påfaldene så tavs TDC er om dette problem?

Jeg har samme problem. Og jo det er forbløffende så tavs TDC syntes de kan tillade sig at være. Lidt kundeservice ville være på sin plads!

Vi har lige købt den største pakke hos TDC netop for at få webtv, men jeg har nøjagtig det samme problem  har testet på iPhone 3GS, 4, 4s, 5, Ipad 2 og Ipad 3. 

Nogen der har fundet en løsning på dette? hvis TDC ikke kan få deres webtv app til at fungere, så giver det vel rabat på abonnementet?

Er blevet kontaktet af TDC, fejlen ligger hos dem og de arbejder på en løsning, desværre kunne de ikke give mig en tidshorisont.

Men jeg/vi ved jo så nu at vi ikke har noget ud af at geninstallere og andre krumspring for at få det til at virke.

Tak til J-W, så er der åbenbart alligevel liv hos TDC.

Er forresten glad for betegnelsen 'juniorbruger', som 66-årig er det ikke det man mest bliver kaldt.

Og så virker det alligevel lige pludseligt!

Det jeg gjorde var:

Geninstallér Mit TDC app’en

Gå til Indstillinger – Anonymitet – Fotos –  og slå Mit TDC App’en på ”0”

Start App’en (nu får du pop-up’en ” Bruger nægtede adgang - Brugeren har nægtet programadgangen til deres medie.")

Tast ok, App’en starter, sig ok til at tilslutte Homedisk, log dig ind osv.

Gå til Indstillinger – Anonymitet – Fotos –  og slå Mit TDC App’en på ”1”

Så virker den igen hos mig (iPhone 5)

Tak til Rasmus fra TDC for input til løsningen J

Efter at have gjort som du beskriver virker det nu også på min iPad. Det kunne da være rart hvis Rasmus fra TDC have bragt løsningen her på sitet. Men tak for hjælpen og god kamp i eftermiddag hvor vi jo bliver verdensmestre i håndbold ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bygaden

Det var nu spinksen, der regnede den endelige løsning ud ;-)

Jeg lå nemlig inde med en vejledning til løsning af en fejl på iOS6, som jeg var ret meget i tvivl om, havde noget med den fejl at gøre, som han beskrev, og som I også beskriver her (jeg så i øvrigt først denne tråd, efter spinksen henviste mig til den).

Så med udgangspunkt i den vejledning, fik han lavet den vejledning, han postede her.

Mange tak til spinksen for den endelige vejledning :-)

God søndag.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8