Mit TDC TV lanceres d. 3/9

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 66 kommentarer
Nu nærmer vi os endelig en lanceringen af Mit TDC TV.

[i]

Mit TDC TV vil indeholde følgende tjenester.

TDC Play:

Adgang til over 10 mio. musiknumre på dit tv, uden du behøver logge ind.

Mulighed for at oprette playlister online og tilgå dem på tv’et.

Nyheder:

Nyheder med video og foto opdateret døgnet rundt.

Leveres af Jyllandsposten og opdateres løbende af online redaktionen.

Vejret:

Vejrudsigten for dit lokalområde, hele Danmark og resten af verden.

7 døgns prognose og 3 timers interval på en given dag.

Radio:

Let adgang til radiokanaler direkte på dit tv.

Betjeningsvenlig brugerflade med mulighed for at lave favoritter.

HomeDisk:

Se billeder fra HomeDisk som slideshow direkte på dit tv.

Læs mere om Mit TDC TV her [u]www.tdc.dk/3905[/u]

Som der står på siden, er det i test i øjeblikket, dvs. fra i dag og den næste uges tid, åbnes der dagligt op for et antal kunder, indtil vi d. 3/9 rammer alle vores TDC TV-kunder.

Vh.

Rasmus - TDC

10 Kommentarer

hej

det virker fint her.. men nogle af radio progrmmerne er forsvundet.. alle de regionale der iblandt p4 bornholm.. håber da de kommer tilbage igen...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej prebenvf.

Ja, det kører bare på skinner. Du har ret i, at der mangler noget i radio'en - alle P4-kanalerne er pludselig væk.

Jeg tror nu nok, at de kommer tilbage, vi skal jo huske på, at det lanceres først i morgen, og der kan jo godt være lidt småting, der skal rettes på, før det kører 110%.

Mvh

MacGyver

Mit virker ikke endnu. "Der står page load error". Er der nogen der kan hjælpe....

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mosevej1.

Er det selve Mit TDC, der giver dig denne besked - kan du komme med en lidt mere præcis uddybning af dit problem ?

Mvh

MacGyver

Jeg har den gamle fjernbetjening, og når jeg trykker på den blå knap i bunden af den for at få den nye menu frem, kommer fejlmeddelelsen.

mine p4 kanaler er ikke kommfrem igen.. bare mærkeligt de forsvinder.. har jo været der

Omdømme 2

@ mosevej1

Ok, jeg har også den gamle model, men er ikke stødt på følgende problem.

Bringer det videre, så TDC også kender til dit problem.

@ prebenvf

Ja, de var der - jeg har også haft dem.

TDC er blevet gjort opmærksom på, at P4-kanalerne pludselig er smuttet.

Mch

MacGyver

min skriver det samme

mosevej1 skrev:
Mit virker ikke endnu. "Der står page load error". Er der nogen der kan hjælpe....

Vi får også denne besked på skærmen!!

Omdømme 2

Hej kenzoman 73,  juncker og andre.

Lad os alle gå over på denne side, og fortsætte snakken om disse problemer: /t5/Tv/Til-alle-med-sp%C3%B8rgsm%C3%A5l-om-eller-problemer-med-Mit-TDC-TV/td-p/59071

Så kan denne side få lov til at omhandle nyheden med lanceringen, og ikke de ting, vi evt. støder på senere.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)