Mit TDC-Play viker ikke.


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har købt det der giver mig adgang til TDC-Play Musik, film og serier + Film- og seriepakken. Men når jeg logger ind på TDC-play (både på appen og på PC) og jeg trykker på en serie siger den at jeg ikke har adgang til serien, da den tilhøre Musik, film og serier + Film- og seriepakken!

Så for at være sikker på at jeg rent faktisk har købt pakken, går jeg ind på det der hedder "Mine tjenester" og der står den!

Så prøver jeg at trykke på "Vis" ud for tjenesten, og prøver igen at se en serie. Og igen siger den at jeg ikke har adgang til den.

Jeg forstår det simpelthen ikke! Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Mvh Christen

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DKCST

Jeg vil anbefale, at du kontakter hotline, da det kræver en nærmere undersøgelse. Her kan du se, hvordan du kommer i kontakt med hotline, hvis du først vælger, hvad du skal bruge hjælp til: Kontakt.

/Ajla

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)