Mit TDC på nogle af vores tv bokse virker ikke selvom de skulle være blevet opdateret

Mit TDC virker ikke på 2 af vores tv bokse, hver gang man prøve at komme ind på det kommer: page Load Error frem. Vi har haft fat i jeres hjælp over telefon flere gange, men hver gang får vi at har vide boksene skal opdateres ved at slukke dem 4 gange bag på. Når det er gjort kommer der et tandhjul frem og installere de nye opdateringer, men det virker stadige ikke. Page Load Error er en over skrifter der kommer fra når man trykker på mit TDC knappen. Længere ned står der Code:0 Description: failed to load resource. Jeg ved ikke om det kan være at det er en fejl på boksen, at den ikke kan loade opdateringerne og i så skal give os to nye bokse? Vi har næsten lige fået 2 nye bokse så vi har 4 i alt og de 2 nye virker mit TDC helt fint. Den ene af de gamle bokse er hoved boksen og den anden gamle er bare sådan en alm. ekstra boks, hvis det har nogen betydning. Håber virkelig i kan hjælpe os.

Mvh.

Tobias Dalhoff Larsen   

3 Kommentarer

Hej T_dalhoff

Det lyder en smule besynderligt.

Jeg har dog en stærk indikation om, at der er forkert firmware i de 2 tv bokse (det kræver ændringer herindefra). Så vil du venligst sende mig en privat meddelelse med din adresse, så tjekker jeg lige nærmere op omkring hvad fejlen skyldes og vender tilbage.

Jeg vil gerne sende dig en privat besked, men hvor skal jeg sende den til ? 

har fundet ud af det Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P