Mit-TDC og playlister

Hej TDC

På min Iphone4!!! når man laver en playliste, under fanen Playlister, er der jo  ( afspilningsliste-favoriter-offline plus mine playlister og plus tdcplayliste )  som man har med fra den gamle app (gode app) og som så også er DEN ENESTE LISTE man åbenbart kan gemme, for når man har  fået lavet sig en god lang liste  (et plus til den nye app, LANG liste)  og oprettet en liste i mine playlister, som heller ikke kan afspilles fuldt ud uden den stopper hele tiden MØG, for listen skal man huske i hovedet, for med alle de af og installeringer af APPEN  som telefonsupportene siger man skal gøre, siger de også man roligt kan gøre det for playlisterne hører til tlf.nr. så det huskes, ja min gjorde ihvertfald ikke de sidste 4 gange, så må man lave en ny igen igen, man kan heller ikke se liste på mit TDC på Pc´en når man logger på der, det er kun den gode gamle liste fra TDC PLAY,  så kan man få den til at gemme mine oprettet lister, da det er de eneste lister man kan gemme nummer på man hører en sang og gerne hører igen, man får ikke mulighed for at gemme på TDCPLAY listen som er den eneste i vil huske, er der en mulighed, HØRER JEG GERNE OM DET

MVH. Rene

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rene,

Det lyder til, at du måske har fået noget forkert at vide.

De playlister du opretter på din mobil app, bliver ikke gemt på din bruger, kun lokalt på din mobiltelefon.

Det er kun de playlister der bliver oprettet på websiden (www.play.tdc.dk), der bliver gemt, og kan tilgås fra mobilen selvom du geninstallerer app'en. Vi er selvfølgelig klar over det ikke er en optimal løsning, og der bliver arbejdet på at få implementeret denne funktion i senere versioner af app'en.

Hilsen Alex

Hej tdcforum ( Alex )

tak for dit svar

havde luret det lidt, at det var sådanne det hang sammen, men tak for henvendelsen,det virker ihvertfald nu, så må vi glæde os til at den kan afspille uden at stoppe hele tiden, det er lidt ærgeligt at man skal slukke og tænde mobilen hele tiden for at den vil spille mere end et par numre, og den kan da slet ikke finde ud ad det hvis der sker noget andet på mobilen såsom opkald og andet for så kan man lige så godt slukke og tænde igen som jeg læste her et eller andet sted, som en dame havde skrevet, men det virker indtil næste opkald,men tak indtil videre                                                                     

Mvh. Rene

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P