Mit TDC fejl ved "Se TV" på Android

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej,

Jeg får følgende fejl på min Nexus 7 og Nexus S, når jeg forsøger at "Se TV" via Mit TDC app'en:

Fra Android loggen:

E/TvPlayActivity(16385): StreamException

E/TvPlayActivity(16385): dk.tdc.mittdc.component.tv.service.SsoValidatorServiceTv$StreamException: Could not fetch stream: [StatusCode: 1] [Range: 4] [SubRange: 3] [Specific: 1] [Response: ]

E/TvPlayActivity(16385): at dk.tdc.mittdc.component.tv.service.SsoValidatorServiceTv.validateMobileTVResponse(SsoValidatorServiceTv.java:19)

Mit TDC kan godt vise TV med samme login og på samme netværk på en iPad 2.

/Clas

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nu er det noget tid siden du skrev dit indlæg, så vil gerne lige høre om du muligvis selv har fundet en løsning i mellemtiden?

Du skal være sikker på du er tilsluttet dit hjemmenetværk via WiFi før at WebTV virker på din Android. Samt skal du være logget ind i Mit TDC app'en med den bruger der har dit TV abonnement tilknyttet.

Hvis begge krav er opfyldt, kan du evt. prøve at geninstallere app'en og se om det løser problemet.

Vend gerne tilbage hvis du har fundet en løsning.

Alex

Hej Alex,

"Mit TDC" på iPad 2 virker med samme login og på samme Wifi som jeg bruger på Nexus 7 og Nexus S.

Jeg har prøvet at geninstallere på begge Android enheder, uden at det har gjort en forskel.

Så jeg mangler stadig en løsning.

/Clas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)