Mit TDC crasher under opstart

Hej alle.

Når jeg forsøger at starte Mit TDC app'en viser min iPhone en blå skærm i 15 sekunder, hvorefter den blot vender tilbage til iPhone forsiden. I sjældne tilfælde starter Mit TDC app'en rent faktisk, men først efter en 10-12 forsøg på opstart.

Er der nogen som har haft samme problem og måske endda en løsning? Jeg har naturligvis forsøgt at reinstallere app'en, men uden brugbart resultat.

Med venlig hilsen

Anders

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Måske kan det være en hjælp hvis man rydder MitTDC fra baggrundapps efter brug. Dette gøres ved at gå til hjemskærmen, dobbeltklikke på Hjem-knappen, finde MitTDC-appen, holde fingeren på MitTDC, og trykke på minus-ikonet. Dette gør at den ikke gendanner din session, som jeg tror muligvis kan hjælpe til en bedre opstart.

Det er altid en god idé at fjerne kørende baggrundsapps engang i mellem, da de bare ligger og tager ram.
Hej Mathias. 

Tak for rådet, som jeg også har forsøgt ad flere omgange - desværre uden held. 

Hvis der er andre gode råd, tager jeg gerne imod.

Med venlig hilsen

Anders

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anders.

Mit bedste råd ville være at genistallere MitTDC app'en. Det løser de problemer du omtaler 9 ud af 10 gange. Har linket dig en lille guide, til hvordan man gør dette, på den mest korrekte måde Glad humørikon

Link: http://www.ehow.com/how_5790500_reinstall-applications-iphone.html

Hej Alex.

Tak for rådet - desværre løser det heller ikke problemet. Ved du om der er et sted i TDC, hvor man officielt kan melde sådan en fejl ind, hvis ikke jeg kommer nærmere på en løsning?

Med venlig hilsen

Anders 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anders

Træls det ikke virkede, hvis det er mere end bare MitTDC app'en du har problemer med, kunne det tyde på at enten din mobilsoftware er forældet, og skal opdateres, eller der er tale om noget defekt hardware i telefonen. 

I sådanne tilfælde, vil jeg råde dig til, at tage din mobil med derhen du har købt den, og få dem til at se på problemer for dig. Glad humørikon

Alex

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Vi forsøger at samle al feedback til Mit TDC appen i denne tråd, for at have det samlet ét sted: /t5/TDC-Play/TDC-Play-og-Mit-TDC-app/td-p/92842

Kan jeg få jer til at lave jeres feedback derinde? (en copy-paste af jeres post er udmærket - det bliver for rodet herinde, hvis jeg begynder at smelte tråde sammen og efterlade en masse "tomme" tråde rundt omkring).

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P