Svar

Mit tdc app til ny I-pad findes ikke i App Store

Hej jeg har købt en ny I-pad, seneste version. Har søgt efter mit tdc i app store, men for det svar at der er "ingen resultater for "mit tdc" ". Kan nogen hjælpe?

icon

Bedste svar af Alex1 3 december 2012, 14:19

Mit TDC app'en findes i App store, og til mit kendskab skulle den nye iPad ikke bruge en seperat App store.

Har du selv fundet den siden du skrev dette indlæg? Prøv evt. bare at søge TDC i stedet.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Mit TDC app'en findes i App store, og til mit kendskab skulle den nye iPad ikke bruge en seperat App store.

Har du selv fundet den siden du skrev dette indlæg? Prøv evt. bare at søge TDC i stedet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er korrekt at der ikke er nogen seperat app. til den nye I-pad. Men - Alex - har du prøvet at finde jeres app i App-store for nyligt? Jeg kan heller ikke finde den.....

Vh

Peter

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jeg kan sagtens finde Mit TDC app'en i app store. Tror muligvis i kigger efter specifikke "iPad apps" hvor den ikke findes. I skal hente den til iPhone, den kører også fint på iPad.

Hilsen Alex

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Når jeg søger efter "mit tdc" i Iphone-apps - så kommer ordret:

"Ingen resultater for "mit tdc""

Vh

Peter

Hvis du følger dette link, kan du hente MitTDC.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?dogtag=p_help_tj_mittdc

Jeg kan heller ikke finde den direkte på appstore.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)