Mit TDC app- se Tv virker ikke mere

Vi har indtil nu kunne se tv på iphone og ipad via mit tdc app-se tv.. Dette virker ikke mere, og den skriver jeg skal have et mobilt Tv abb. for at se live tv.

Men i vores abb, skal jeg kunne se tv på mit hjemmenetværk...

Hvad sker der...?

mvh klaus

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KlausKune,

Du skal sikre, at du er på din hjemmeadresse og på dit egnet netværk. Ellers vil din adgang til WebTV blive afvist. Du kan læse mere omkring mulighederne med WebTV via MitTDC app her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31191#setv

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Samme problem her.....virker pludselig ikke hverken på IPad eller Android. Har lige opdateret begge dele så tænkte at det kunne være problemet, men selv efter at have afinstalleret mit tdc apps og geninstalleret dem virker det stadig ikke. Vi ER på vores eget trådløse TDC netværk men får følgende fejlmeddelelse:

Dit abonnement giver dig ikke adgang til mobil tv. For at adgangskode skal du købe et TDC mobiltelefon abonnement. Kontakt TDC kundeservice på Tlf. 80808010.

og JO vi har home trio = adgang til webtv via trådløst netværk.

Super irriterende!!

Hej

Jeg havde samme problem. 

Gå ind i App'en, vælg TV

vælg Indstillinger

rul ned til "fjern tilknytning til TDC"

fjern denne.

herfeter kan du tilknytte igen.

det kræver dog et mobilnr, da den sender en pinkode til at tilknytte med.

held og lykke

Jeg skriver jeg er hjemme, altså hjemmenetværk, jeg kontaktede Kundeservice og fejlmeldte, og et par dage efter virkede det...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)