Mit TDC app på HTC wildfire S

Hej TDC.

Jeg hare store problemer med min "Mit TDC" - app som jeg bruger til at høre musik. 

Den kan nemlig ikke installeres på eller flyttes til ekstern hukommelse (SD), og derfor fylder den hele min telefons hukommelse op. 

Hver gang jeg har downloadet den, får jeg konstant at vide at der næsten ingen hukommelse tilbage på min telefon, men inde i "administrer programmer" er det ikke muligt for mig at flytte den til ekstern. 

Hvad gør jeg? 

Mvh Johanne 

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Johannepl

Tak for dit indlæg.

Nu er det noget tid siden, du lavede dit indlæg, så ved ikke, om du har fået løst dit problem.

Jeg er ikke en haj til Android, men har du forsøg at flytte den via denne menu: Menu -> Indstillinger -> Programmer -> Administrer Programmer -> Vælg det program (du kan sortere de installerede apps efter størrelse, for det Menu -> Sorter efter størrelse) og klikke på Flyt til SD-kort eller ekstern hukommelse?

Hilsen Martin

Hej!

Jeg sidder med samme udfordring på min datters HTC Desire C. App'en installeres som default i den interne hukommelse og man har ikke mulighed for at flytte den (knappen 'flyt til hukommelseskort' er grå og inaltiv. Det betyder reelt at der ingen mulighed er for at hente musikken til ofline brug.

Har TDC et bud på hvordan man løser det?

mvh

Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)