Mit TDC-app crasher i programoversigten

Hver gang jeg klikker på et enkelt program i tv-guiden, crasher applikationen. Jeg kan sagtens se oversigten over alle programmer, men så snart jeg vil se mere om det enkelte program (f.eks. for at kunne bruge "Optag" eller "Optag serie"-funktionerne) crasher applikationen. Er der nogen der har oplevet tilsvarende??

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv evt. at geninstallerer app'en, det plejer at løse sådanne problemer.

Hvis du vil oplyse mig din mobilmodel, og software version, så vil jeg melde fejlen videre til udviklerne.

Samme problem her - det har virket tidligere. Har slettet app'en og geninstalleret uden held. Det er en Iphone 4S med softversion IOS6.0.1. HJÆLP!!!
Jeg har præcist samme problem (rapporteret under en anden tråd). 4 sekunder og crash ved load af oversigt. Det er svært at bruge app'en til at optage med, når man ikke kan komme ind til programmerne ;-(
Vi har samme problem hos os. Problemet opstod i fredags (måske lørdag), og gør at man ikke kan se TV på App'en. Vi har 3 iPhones og en IPad, og samtlige 4 maskiner har dette problem.

Se nu at komme ud af starthullerne, og få gjort noget ved problemet!

Sammen problem her, 2 iPad og 1 iPhone der ikke kan køre mit TDC tv agrrrr kom nu TDC !!!!

hvorfor er der ikke en fra TDC der giver lyd her ? 

Omdømme 1

Jeg undersøger i morgen, om der er tale om en generel fejl, og om der er nogle løsninger tilgængelige. Vender tilbage så snart jeg har et svar.

Omdømme 1

Der er tale om en generel fejl, og det er fejlmeldt! Der arbejdes på en løsning i øjeblikket. I kan følge arbejdet på: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=6#id=171902693

Beklager den sene udmelding, og besværet med app'en :/

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)