mit net

hvorfor kør det så meget af lort til..

det er det værste net jeg har kørt på

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Tak for info Meget glad humørikon

Ja - det er sgu en oplysning der rykker.Blinkende humørikon

Så er det slut med det forbandede TDC-system: HOMEDISK ......

Har brugt 14 hele dage på at få systemet til at fungere !

Nedværksdriveren Z: forsvinder gang på gang ...

Jeg kan derfor ikke bruge Z: til sikkerhedskopiering ..

Betaler for noget lort, som ikke fungerer ..

Det er fantastisk, at TDC vil lægge navn til dette system !

Nu slettes alt om HomeDisk fra min computer !

Vera Møller

Hej Vera

Der er altså nogen kunder der kan få det til at funke! Blinkende humørikon

Du kunne jo prøve at skrive en roman om hvad du har forsøgt, hvilket styresystem du har, samt alle andre relevandte oplysninger. Der er intet i denne tråd der kan fortælle de rigtig dygtige nørder der hjælper på forum, hvad du evt. kunne forsøge.

Men selvfølgelig, hvis du ikke gider det, er løsningen formodentlig at slette det hele. Ang. mig selv: Jeg har ikke en s... forstand på det, men jeg ville da nok forsøge at give relevante oplysninger, så jeg kunne få skidtet til at virke. 

Du kunne jo også læse helle denne tråd, hvor MS-Erik har skrevet en masse om "Brug af Homedisk"

/t5/Mit-TDC/Brug-af-homedisk/m-p/71517#M7011

Hej Maja,

Du drømmer ikke om, hvor mange forskelligartede forsøg jeg har gjort for at få systemet til at fungere.

Ikke blot de forsøg, som står anført i TDC-manualen, men om de mange forslag, der på Internettet foreligger fra andre utilfredse TDC-Homedisk-kunder ....

Har arbejdet med PC'ere i 30 år, men har aldrig stødt på et så usikkert system som HomeDisk !

Derfor: Nu er alt slettet på min PC - jeg har mere interessante ting at beskæftige mig med, end dette at bruge oceaner af nyttesløs arbejde på at få et invalid PC-system til at fungere !

Spørg de mange andre kunder, som hver især har problemer med HomeDisk !

Systemet er aldrig blevet færdigudviklet og checket grundigt af af ko0mpetente IT-brugere !

Vera

Leonov noget må du jo have gjort galt for det virker jo hos de fleste det kan godt være d u mener du er expert fordi du har arbejdet med computer i 30 år men siden du ikke kan få det til og virke skulle du måske havet prøvet og få noget support på det fra TDC hotline også lade være og tro man kan alt ungdommen i dag er meget tekniske og kan få mange ting til og køre på måder som ikke skulle være muligt så fordi man har 30 års erfaring så er man ikke den bedste man skal lære så længe man lever

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)