Svar

Mistet CD med adgangskode til bredbånd

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 138 kommentarer
icon

Bedste svar af KPN1 24 december 2010, 00:47

Hej igen

Det var da også bare for at gøre min hjælp så grundig som muligt Meget glad humørikon

Selvfølgelig ved du da hvornår du er på nettet

Jeg håber du får det hele til at fungere tilfredsstillende.

God jul

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej FN

Nu kan det godt være et du synes at jeg spørger lidt underligt, men hvad er det lige du skal bruge det password til.

Hvis du har registreret og oprettet forbindelse til internettet, har jeg lidt svært ved at se hvad du skal bruge det password til.

Har du ikke oprettet en mailadresse, skal du selvfølgelig bruge dit password til det, men så er du nødt til at rette henvendelse til TDC på tlf. 80808047 for at få tilsendt et nyt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Omdømme 2

Hej igen

Har du registreret og oprettet din internetforbindelse een gang så er den da åben indtil du opsiger dit abonnement, uanset hvor tit du formaterer din PC, om du tilslutter en fremmed PC så kobler den da op på nettet uden problemer.

Jeg har selv  HomeDuo bredbånd og har aldrig oplevet problemer i den henseende, og jeg har haft mange forskellige PC'er til rep. og afprøvet uden problemer med at koble op på internettet.

Omdømme 3

Omdømme 2

Du er altså koblet op på nettet når du er her på forum, det du her snakker om det er noget helt andet, det er når du skal ind i opsætningen på din Homebox/router. Her er brugernavnet admin og hvis du ikke har været inde og definere et password skal feltet være tomt. Hvad skal du ændre i opsætningen i din homeboks/router?

Prøv engang at vælge en anden startside til din internetbrowser

Omdømme 3

Omdømme 2

Hej igen FN

Jeg har lige læst dine indlæg om hyppige udfald på din bredbåndsforbindelse.

Som jeg kan se det efter hvad du beskriver, så skal du fejlmelde din forbindelse. Der er kun den tunge vej at gribe telefonen og fejlmelde på tlf. 80808047 

se også dette link:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bbt

Omdømme 2

Hej igen

Det var da også bare for at gøre min hjælp så grundig som muligt Meget glad humørikon

Selvfølgelig ved du da hvornår du er på nettet

Jeg håber du får det hele til at fungere tilfredsstillende.

God jul

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P