Mister forbindelsen hvert minut - Stort set

Hej.

Vores TDC bredbånd, er ved gå min familie og jeg på nerverne.

Jeg ryger hele tiden af på min Xbox og computer selvom hverken min bror, mor eller far er på.
Og som skrevet i emenet, er det næsten hvert minut, hvilket, undskyld mit sprog, pisser mig af.

Vi har været nede i TDC i Helsingør og klage. De sagde, at de ville flytte os til en anden station, eller hvad det nu hedder. Det er næsten et år siden nu, godt og vel 10 måneder og har de gjort noget?
Nej, de har ikke gjort det mindste.

Vi kunne holde en okay forbindelse til kl 17 cirka og så røg jeg af 2-5 om timen og så blev det så godt efter kl 22/23.

Men indtil igår begyndte "helvede". Jeg kom hjem fra skole, ville spiller lidt Call of Duty, men havde problemer bare med at oprette forbindelse til vores internet med min Xbox. Det tog mig cirka en halv time at komme på, for bare at blive smidt af hele tiden.

Vi bor godt nok langt ude på landet, men jeg har en ven, der bor 100 meter fra mig og hans internet ryger aldrig af. Jo okay. Måske en gang om dagen, men det kan man da leve med?

Vi plejer at slukke internettet, når vi ikke bruger det, men det kan da ikke være grunden til at det hele tiden hopper af, vel?

I så fald, vil vi prøve at lade det stå tændt og se, om det bliver bedre af det.

Jeg har prøvet at hive alle stickene ud, men det gjorde det heller ikke bedre.

Vores hastighed er godt nok ikke så høj, 4 megabit, tror jeg. Hvis man satte det op, er der så mulighed for, at det kunne blive bedre?

Venlig hilsen

Kasper.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kasper.

Det er nok ikke det helt rigtige sted at spørge. Her er det brugere der hjælper brugere - og det lyder som om der skal foretages nogle kontrolmålinger på jeres linje. Det kan du få dem til at gøre ved kundeservice på 80 80 80 80.

I det øvrigt - hvis det er fordi jeres linje kører på toppen af sin kapacitet - så vil det absolut ikke hjælpe at få hastigheden sat op. Så skal den NED for at hjælpe.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)