Mislyd i bassen

Hej derude

Har bemærket en mislyd i musikken ved kraftige bas-passager, fx james blake limit to your love.

Det er en slags ringning eller kimen. På spotify er lyden i orden, kan det fixes?

2 Kommentarer

Hej Sportster,

Jeg har ikke selv kunne høre nogen problemer, men nu er mine øre sikkert ødelagt af alt for mange år med for høj musik Meget glad humørikon

For at fejlmelde det har jeg brug for at høre om du har hentet musikken, og altså høre det fra en fil på din pc, hvis du har downloadet det, har jeg brug for at vide om du også oplever det hvis du går ind og redownloader filen. (filen kan være opdateret siden du hentede den)

Oplever du fejlen når du streamer musikken direkte fra hjemmesiden?

Eller oplever du fejlen når du høre musikken på en telefon? - hvis på en telefon har jeg brug for at vide hvilket mærke, og om du bruger TDC play appen eller bare den der hedder PLAY, eller om du bruger FASTtrack til at høre musikken.

Jeg beklager at sætte dig sådan på arbejde Glad humørikon

Hilsen Per.

Hej Per

Jeg streamer musikken via pc til anlægget, ikke download eller telefon.

I "limit to your love" er der flere passager hvor bas-sekvensen kører alene (fedt!!) og der kan høres en svag, men dog tydelig kimen/ringning men kun når bassen spiller. Når basse holder pause forsvinder ringningen også. Det høres også hos andre kunstnere men når flere intrumeter er med i lydbilledet høres det ikke

Hvis det høres via alm radio eller som nævnt spotify høres det ikke.

Held og lykke

Sportster

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)