Svar

Mini Pro der "hænger"

• 0 kommentarer
Hej

Min Sony Ericsso "hænger" fast i opstarten konstant, hvis man kan sige det sådan[i] Hvad kan være årsagen? Jeg har haft både batteri og simkort ude, men intet hjælper..

icon

Bedste svar af miela1 30 juli 2011, 22:03

Hej,

det er en fejl i softwaren, så du skal køre en repation på din telefon.

jeg har skrevet en vejledning til hvordan i en anden tråd, så du får lige et link.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er en fejl i softwaren, så du skal køre en repation på din telefon.

jeg har skrevet en vejledning til hvordan i en anden tråd, så du får lige et link.

/t5/Mit-TDC/Knas-med-licenser-fra-TDC-Play-p%C3%A5-SE-X10-mini-pro/m-p/2025#M360

Tak for svar. Problemet i at skal opdaterer, er at telefonen står fast i opstartsteksten konstant, og jeg kan derfor ikke følge trinene i programmets instrukser Trist humørikon ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

OK.

Så kan jeg kun se at du har den mulighed at du skal sende din elefon til repation.

du går ned iden butik du har købt telefonen, husk din kvitering.

hvis du har købt den på TDCs hjemmeside skal du bare gå i TDC butik.

Problemet er løst, her handlede det bare om at gå ind i den rigtige telefon ved opdateringen..jeg kom til at gå ind i xperia mini pro i stedet for 10 mini proOverrasket humørikon Så tak for hjælpenGlad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dora.

Godt at høre du har løst problemet, og for at gøre det nemmere for andre så luk venligst tråden ved at trykke på accepter som løsning Glad humørikon

Jeg mener at jeg har lukket tråden, men det forbavser mig ikke hvis jeg ikke har Glad humørikon I så fald, hvordan gør jeg det? Overrasket humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)