Mine web playlister på app'en

Hej med jer. 

Jeg har søgt rundt i forummet men ikke fundet svar på mit problem derfor dette opslag. 

Jeg har lavet en playliste på web, men kan ikke fp App'en til at finde den. 

I App'en under Mine Playlister Web, skriver den blot: Ingen Playlister. 

Jeg har forsøgt følgende: Dobbelt og trippel tjekket at jeg er logget ind med samme bruger på web og i Appen. Det er jeg [i] 

Afinstalleret APP'en og installeret den igen = Ingen forskel... 

Er der nogen der har et cowboytrix som kan hjælpe mig??? 

17 Kommentarer

Glemte at skrive at App'en ved start altid skrive: Bruger nægtede adgang... APP'en fungere upåklageligt ud over at jeg ikke kan få adgang til min webplayliste

Slet ingen der kan hjælpe. Synes det er skide frustrerende at jeg har lavet playlister på web, men IKKE kan finde dem i APP'en. 

Jeg bruger google chrome på web, og ipad når det er APP'en. 

Jeg kan heller ikke se mine egne playlister på I-phonen. Har prøvet alt muligt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

I det første indlæg i vores store Play-tråd står der: 

Synkronisering af Web-playlister: Vi er ret sikre på at være meget tæt på en løsning af denne. Vi vender tilbage! 

Vi har i øjeblikket en bug, det netop afstedkommer denne fejl - og vi er tæt på at have en løsning klar Glad humørikon

/Ulf

Hej TDC, hvor langt er I med løsningen? Jeg kan stadig ikke få adgang til web playlister på Android appen.

/SH

Jeg har samme udfordringer i Androisd App´en. Her virker det lidt random, hvor jeg nogle gang kan se dem og andre gange ikke. Kære TDC, samme spørgsmål som ovenfor: den løsning der er nævnt i denne tråd, hvornår er den i drift?

Jeg har selv ved et tilfælde fundet en "løsning". Hvis jeg slukker for Wifi og starter app´en op, så finder og husker den mine playlister!

Rettelse: den husker dem ikke. Næste gang jeg starter op mens jeg er på wifi så er de væk igen. Så er det bare at slukke for wifi og logge på, så er de der igen og kan afspilles også når jeg tænder for min wifi igen. Genialt eller....

jeg sidder selv med samme problem...

er for nyligt skiftet fra onfone hvor jeg brugte yousee musik til tdc hvor det jo er tdc play der bruges.

yousee musik fungerede perfekt, og tænkte at der sikkert ikke ville være den store forskel på de to apps, men jo, synes ikke jeg har haft andet end problemer med tdc's app.

jeg har forstået at hvis jeg vil have en synkroniseret playliste på både min ipad og iphone skal jeg oprette playlisten på tdc's hjemmeside og at playlisten så ville være til at finde på begge enheder under playlister web.

men det virker stadig ikke.. super irriterende, i det jeg næsten ikke får app'en brugt. jeg gider ærlig talt ikke sidde og lave en playliste på min iphone så jeg kan høre musik der, for efterfølgende at lave en playliste på min ipad - det må sku da kunne laves smartere?

og så forstår jeg ikke hvorfor man SKAL lave playlisten på sin computer for at den bliver synkroniseret med mine andre enheder? i min verden burde jeg kunne tilføje en sang til favoritter på min ipad og bagefter kunne se at den var tilføjet fra min iphone? - i hvert fald når det er samme log in jeg bruger.

hvor langt er i med en løsning, tdc?

Jeg har også samme - super irriterende - problem med manglende playlister fra min PC, som køre fint, men som jeg så ikke kan finde i app Trist kvinde

<jeg har samme problem og det kan sgu da ikke passe TDC er så langsomme

Det var den 8.4 at Ulf skrev at de var tæt på at finde en løsning
Idag er det d.15.10, 6mdr.ULf kom så igang
Oplever samme problem her d. 2.11.13 meget irriterende.
ulf !!!!!

har du glemt os ?????????????????????

Kommer der snart en løsning på appen??

Hej Ulf fra TDC.

Har netop spurgt ud på forum efter lsøning på synkronisering problematik af playlister mellem ipad, iphone computer osv.

Kan nu se at debatten om synkronisering har gået på et stykke tid og du endda har lovet en løsning.

Hvordan ser det ud med det - har du en julegave i ærmet eller skal man igen overveje sit engagement til TDC fordi i ikke helt er fulgt med konkurrenterne???

Mange af os har sikkert brugt spotify og ved at den synkroniseringfeature er yderst simpel - ja faktsik automatisk.

Det er jo ren  fair snak til at forstå hvis i melder ud at TDC ikke yder den service, så kan man vælge til eller fra ud fra den information.

På forhånd tak for tilbagemelding.

MVH Jakob

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)