Mine playlister er forsvundet - Hvor er de?

Hejsa,

Alle mine playlister er forsvundet - hvordan får jeg dem tilbage?

Jeg bruger TDC play på mit TV, Bærbare PC, Iphone og Ipad - i går fungerede alt fint på samtlige platforme - nu er det hele væk. Jeg installerede Mit TDC Appen i går aftes - kan det have noget med den at gøre? Jeg har nemlig ikke TDC abonnement på min mobil - (arbejdstelefon fra Telenor) og kunne ikke bruge PLAY fra appen.

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nord12

Det lyder godt nok underligt.
Har du tidligere haft et TDC Mobil nummer tilmeldt dit login?

Hilsen Thomas

Hej,

Jeg har samme problem. Og det så ud som om min "musik på mobilen" indstilling var blevet resat.

Har inden for de sidste par uger indstalleret app+adgang på iPad. Kan nu se mine gamle playlister på iPad under "TDC Play lister", men iPad vil ikke afspille listerne (ville den godt for et par uger siden) og på PC accounten er de helt forsvundet.

Nogle gode ideer?

mvh

Karin

Jeg har det samme problem. Alle de playlister jeg har er stadig på mit tv, men på computeren er de væk, og når jeg forsøger at lave nye sker der ingenting. Der var ingen problemer i går formiddag, lyttede til min liste på computeren, og senere var de bare væk. Har ikke installeret andet end et nyt virus program. !!

hej kartin40

Om det er det samme problem som fra 2012, vej jeg ikke, men en anden bruger har svaret her:

/t5/TDC-Play/Playlister-v%C3%A6k/m-p/130773#M6784

Hej Maja

Nej desærre finder jeg heller ikke nogen af dem under "mine samlinger " Trist humørikon

Håber virkelig snart der er nogen der kan forklare hvad der er sket og hvad løsningen kan være. Er meget glad for TDC Play

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)