Svar

Mine mail forsvinder

Jeg har 4 Mail adresser hos Tdc jeg modtager kun nogle af mine mails resten forsvinder, jeg kan se de kommer, men de er væk med det samme når de kommer, hvad er der galt

Med venlig hilsen

icon

Bedste svar af blunch 8 februar 2011, 21:39

Hej alle sammen, der skete noget meget mærkeligt i morges da vi kom hjem, nu vrimler det ind med mails og alle mine mails virker, det helt fantastisk.

Jeg ved ikke hvad der er sket men alle virker nu, men tak for de i prøvede at løse min problemer

Hilsen Blunch

Se original

13 Kommentarer

Hej blunch

Velkommen til TDC-forum.

Hvilket postpogram bruger du?

Webmail på TDC's side eller et pogram på din pc?

Hej

Det er windows mail jeg har

Hej blunch

Jeg vil godt prøve at komme med et bud på hvad der kan være årsagen.

Windoes mail er installeret på din pc. Jeg kender ikke programmet, men jeg vil tro der er en mappe der hedder spam eller sådan noget lignende. Hvis du ikke har set efter i alle dine mapper, syntes jeg du skal prøve at lede der.

Bagefter går du ind på webmail.

MTI TDC - mail - (samme logon som til forum)

I venstre side klikker du på mapper og så kommer hele din mappebeholdning frem. Prøv derefter at se om der er nogle mapper der er mails i. Det kunne jo være at dit spamfilter står forkert. Men prøv dette først, derefter kan det godt være vi skal have hjælp af andre brugere, som har en god ide til hvad der går galt.

Hej igen

Læg især mærke til om der er mage mails. Du må højst sansynlig kun have 1000 mails. Hvad du har i din papirkurv tælles med.Glad humørikon

Meld gerne tilbage om dit proplem er blevet afhjulpen.
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Jeg indrømmer jeg ikke er god til pc jeg har svært ved at finde ud af det.

jeg har ikke noget spamfilter eller sådan noget i mine emails program og jeg har ikke mere end 7 ell 8 mails liggende jeg har tømt alt ud.

Det er vista mails jeg har, det windows mail.

Jeg har smit mit pasword væk ved en fejl til mails hvordan får jeg et nyt.

Venlig hilsen

Hej brunch

For lige at være sikker.

Er dit styresystem vista, og dit postpogram hedder Windows mail?

Et nyt pasword til Windows Mail kan du selv lave på TDC's webside, som har din originale postkasse.

Den postkasse hedder webmail og det er der du skal lave et nyt pasword.

Gå ind på MIT TDC - mail (samme forum logon) - indstillinger - pasword.

Opret et nyt pasword  og skriv det samme  igen.

Redigeret tilført. vigtig!

Du siger du ikke har slået noget filter til. Jeg syntes bestemt du lige skal undersøge følgende:

Gå ind på  MIT TDC - mail  - indstillinger - Centralt virusfilter.

Der kan du se en bjælke med en lille pil ude til højre.

På bjælken skal der stå: Slet mail med virus.

Hvis der ikke gør det, skal du klikke på den lille sorte pil, og flytte curseren hen på den tekst, jeg lige har skrevet.

Når du ikke har flere mail er det  ikke en overfyldt postkasse du har.

Måske andre har et bud på det?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints CVX har modtaget fra andre medlemmer.

Næh MajaH..

Du ser ud til at ha fat i den lange ende her - Go get em' TIGER...

Kører selv Vista med Windows mail - men du klarer dig fint...

Vil da driste mig til at tilføje (håber så ikke dine venner kommer og gir mig nogen på frakken...) At Windows mail Har et spam-filter... Så hvis ikke TDC's centrale filter opsnapper og sletter hendes Spam mail, tager Windows mail hånd om dem.. Ville da foreslå at hun kiggede efter en extra gang, om hendes mail's er blevet uretfærdigt anbragt der...

UPS: Selve mappen hvori det der anses for spam placeres, hedder Uønsket e-mail.. Mappen er gul med et lille symbol i højre øverste hjørne, symbolet er en rød cirkel med en skrå streg igennem cirklen.. Det er sjette mappe fra oven (når indbakke regnes for den første..)

CVX

Hej CVX

citat: (håber så ikke dine venner kommer og gir mig nogen på frakken...)

Er du da ikke min ven? Blinkende humørikon

Kun et forslag. Skal vi ikke lægge alt det der fnidder på hylden og koncentrere os om at hjælpe i fællesskab. Vi må jo være her allesammen.

Skønt at du kommer med oplysninger jeg har glemt, ikke ved eller hvis jeg dummer mig. Så forsæt endelig med det.Meget glad humørikon

Hej Brunch

Nu er vi snart mange der er spændte på om du finder dine forsvundne mail.
Har du fundet dem?

Nu har jeg været overt alt, men der er ingen af mine mails der hvor der bliver skrevet jeg skal gå ind, i må undskylde at det vare så længe med at svare, jeg har fået huset fuld af gæster fra udlande.

Jeg har talt med en der har været ansat hos TDC og han siger det er inde hos TDC der er galt

Hej igen blunch

Sådan er det jo at have gæster. Blinkende humørikon Jeg syns ikke det er så rart det du fortæller. Hvis du også oplever det på mandag, syntes jeg du bør kontakte Hotline og fejlservice*  80 80 80 47   tid 8-20  

Det kan jo være en periodisk fejl, men det er ikke en fejl jeg synes du bare skal acceptere.  

Selvfølgelig skal du have dine mails.

Meld gerne tilbage, hvis du går videre med det, når gæsterne er ude ad døren. Blinkende humørikon    

Omdømme 1

Undskyld mig...

Har du fået at vide fra en der HAR været ansat hos TDC, at det er hos TDC at det er galt.... Hvor pokker ved han det fra, når han ikke er ansat hos TDC mere ?

Godtnok er TDC ikke nem at danse med - men ret skal være ret... Tror da nok det var bedre at snakke med en der er ansat hos TDC nu...

Eller måske endnu bedre - hvad med at søge lidt rundt i din omgangskreds eller familie ? Der er da næsten altid en stor knægt eller andet brugbart IT-monster i alle folks umiddelbare nærhed.. Måske ved du det bare ikke...?

Prøv lige at sende et røgsignal op, og se om ikke en der ved lidt mere end du selv gør der vil hjælpe dig i dit hjem, på din egen computer...

Her på forum kan det til tider være svært at hjælpe nogen, der ikke har et absolut minimum af viden om brugen af computere...

Selv med frygten for at fornærme dig, er jeg pisket til at tilstå - at du er altså svær at hjælpe, når vi først skal starte med at give dig den mest basale viden om brug af computere og internet...

Har selv en mor på 72 der er vild med computere - men som stadig ikke rigtig helt forstår hvordan man nu lige gør... Hun ringer så bare når hun har enten har rodet sig ud i noget værre noget, eller når hendes "3D slå ihjel spil" ikke lige gider mere... Det har vi faktisk meget glæde af begge to...

Tror den bedste hjælp du kan få er, at finde en der lige kan kigge forbi og få en kop kaffe, og så lige kaste et blik på dine mail problemer....

Med håbet om en snarlig løsning:

CVX

Hej alle sammen, der skete noget meget mærkeligt i morges da vi kom hjem, nu vrimler det ind med mails og alle mine mails virker, det helt fantastisk.

Jeg ved ikke hvad der er sket men alle virker nu, men tak for de i prøvede at løse min problemer

Hilsen Blunch

Omdømme 1

Hey...

Du er da mere end velkommen..... Gad vide om nogen har stået på kablet... ? Eller måske TDC bare "drillede" dig lidt og holdt dem tilbage - bare lige for at se om du kunne ta en spøg...

Godt at det hele udviklede sig til det bedre...

Hilsen CVX..

(Og pas nu på de der TDC-karle.. De er nogle værre spøgefugle...)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)