Mine iPods og iPad har pludselig ikke netadgang længere

Efter nytår er mine tre spritnye iPod Touch samt iPad ikke længere i stand til at få netadgang. Vi har HomeTrio med HomeBox, vores laptops (Windows) har fin WiFi adgang, den stationære kommer også fint på nettet men bare ikke Apple produkterne. Alle Apple produkterne viser dog, at de har fin og fuld tilslutning til det trådløse netværk....jeg har ikke lavet ændringer på hverken HomeBox eller på Apple produkterne, de kører alle standard indstillinger (med WPA password). Jeg har netop tjekket for updates på iTunes, men alt er opdateret.

Hvad gør man så???

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MiniMax

Tak for spørgsmål her på forum.

De andre Moderatorer har henvist dit spørgsmål til mig, jeg er til daglig Mac-nørden Blinkende humørikon

Hvis du ringer til Apple, vil de hårdnakket bede dig om at gendanne din iPod, Iphone og iPad. Også selv om du siger at det er sket for dem alle på samme tid. Så det er et udgangspunkt.

Dog vil jeg tro, at det er kommet til at virke nu? Det er desværre nogle dage siden du skrev her og vi har været bagefter med at få læst op. Du beskriver det som de ER på nettet, men der er ingen "flow". De får altså en IP-Adresse, men det er som om der ikke kommer noget i gennem. Er det rigtigt forstået?

Hvis det stadig er et problem, så svar på ovenstående, så skal jeg se om jeg kan hitte en løsning.

Hilsen

Hej

Efter en strømafbrydelse har jeg samme problem.  Vores PC'er kører fint på det trådløse netværk, men vores to Ipods kan lige pludselig ikke koble sig på det trådløse netværk.  Netværket kommer fint op som mulighed, men når man forsøger at koble sig op på dette, kommer fejlmeddelelsen "Kunne ikke oprette forbindelse til netværket "Internet".

Hilsner

CFTM2011

Fuldstændig samme problem h'er.
Strømafbrydelse og problemer med bredbånd i hele Søborg herefter fejl på min iPhone 3G.
Øvrige trådløse enheder har ikke problemer (iPhone 4, htc telefon, MacBook)
what to do?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P