Min Xperia Play siger mit SIM-kort med TaleTid er låst

Jeg har luge fået mig en Sony Ericsson Xperia Play med Android 2.3.2 (uden abbo.) i dag, og den er vildt lækker! Men af en eller anden grund siger den, at min SIM-kort er låst.

Før havde jeg en Nokia 5800 XpressMusic, den virkede fint med Sim-kortet. Jeg har intet abbonoment eller noget, det er simpel TaleTid hvor jeg køber penge og sætter på det i kiosker osv.

Jeg prøvede at sætte min mors SIM-kort i Xperia Play'en, også TaleTid, det virkede fint.

Nogen der har forslag til at løse problememt? Eller er det mon bare fordi mit SIM-kort er så gammelt, at telefonen ikke kan læse det?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bakufreak

Tak for dit indlæg.

Det lyder mest som om, at din nye mobil ikke er låst op.Du kan kontakte os og få koden til og låse mobilen op, læs mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5368Eller du kan gå i din TDC butik hvor du købte mobilen og få dem til og låse mobilen op.
Har du yderligere spørgsmål, så er du velkommen til og skrive igen.
MvhRené
Min mobil er skam låst op, det var SIM-kortet der åbenbart ikke kunne læses af mobilen. Min mors SIM-kort, som også kørte på MobilTid, virkede jo fint..

Men vi har fået problemet låst. Købte bare en ny startpakke, fik selvfølgelig også nyt nummer af det, men hellere bruge 99 kr. på det end at spilde endnu flere penge på at få mobilen låst op uden grund. Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)