Min Online Backup (thumb nails)

• Deltager
  • 3 kommentarer
Har tænkt mig at give andre adgang til mine billeder via Min online Backup, men da jeg har rigtig mange billeder er det en stor hjælp for dem som har adgang, til at vælge hvilke billeder de vil se i stort format når man kan vise thumb nails af billederne i menuen. Dette virker imidlertid ikke altid, enten er der ingen eller også mangler der flere og i stedet er der pladsholder-ikon istedet, det hjælper ikke at give den tid til at hente de sidste for den slutter selv om den kun har hentet 50% 

Er der nogen forklaring på dette?

Hilsen

Søren   

8 Kommentarer

Hej Søren

Ser du dine thump nails i stifinder, et backup-program eller på internet explorer 9?

Jeg vil godt gøre dig opmærsom på at TDC har et problem med den browser (prøv en anden).

Hvis det er et problem der lige er dukket op, så prøv en systemgendannelse, fra dengang det virkede.

Hvis du højreklikker på pladsholderikonet og klikker på "vis Billede", kan du så se det?

Desværre har jeg ikke flere "skud i bøssen". Hvis du stadig har problemet, kunne du skrive hvilket udstyr du har, så kan it-nørderne måske hjælpe dig videre.Glad humørikon

Jeg kører 64 bit maskine med explorer 9 og tager backup med SyncToy 2.1 (64 bit) - jeg har haft homedisk'en 14 dage og er ved at lægge en hulens masse filer ud på den - det er kun når jeg går via internet TDC ud på min online backup problemet er - altså ikke på min stationære.

når jeg højreklikker på pladsholderikonet og vis billede kan jeg ikke se thumb nail - det findes åbentbart ikke.

Jeg ved ikke om det hjælper at gendanne basen - det vil jeg prøve som sidste udvej.

Hilsen

Søren  

Hej Søren

Det lyder som om du har styr på it, men du skriver:

"når jeg går via internet TDC ud på min online backup"

Du bruger altså IE9. Prøv en anden browser, før du prøver at gendanne.

http://www.mozilla.com/da/firefox/

hvis problemet forsætter, så vent lidt. Andre har måske et forslag til en løsning.

Hej

Har nu prøvet med firefox - samme resultet

tror jeg vil sove på det, inden jeg gendanner 

Hilsen

Søren

Hej

Satte den til gendannelse af databasen her til morgen så må jeg jo se om det hjælper, men er ikke særlig

positiv. Valgte at kontakte TDC i formiddags - lovede at vende tilbage i eftermiddag - det gjorde de men fik at vide at min fejl ville blive overdraget til andre med mere indsigt i systemet - og fik at vide at der godt kunne gå 1 MÅNED !!!!!! før jeg kan forvente et svar.

Hilsen Søren

Hej Søren

EN MÅNED!!!  - Nu bliver jeg sgu også ret negativ!Gal humørikon

Vender du tilbage når gendannelsen er færdig, for at fortælle hvordan det så gik?

En måned! - det må da være en joke....

Hej

Som jeg anede løste gendannelsen ikke problemet, men nu fik jeg at checket det.

Jeg har en anden teori omkring den HTML-code som TDC genererer, enten er der en fejl eller også er der

en begrænsning på hvornår der genereres thumb af et billede, jeg kan se at der ikke er problemer med mine gamle billeder, men efterhånden som jeg har udskiftet mit fotoudstyr fylder hvert enkelt billede mere og mere (p.t. fylder hvert billede 6-8 Mb).

Kunne godt tænke mig at høre om andre også har problemet med den størrelse billeder.

Hilsen

Søren    

Blev kontaktet af TDC idag omkring mit problem - backup-server befinder sig i Frankrig og forbindelsen er ikke så hurtig som man kunne ønske, så de anbefaler at man ikke bruger denne backup til at vise billeder/ dele mapper med familie og venner men istedet bruger en anden løsning når man vil dele billeder. De sagde at der var rettelser på vej for at afhjælpe problemerne.

Hilsen

Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)